Ik heb een nieuwe aerox GP1 gekocht, en exact de zelfde afstelling op exact dezelfde manier aangesloten dan een vriend zijn aerox(oud model 1999). Maar afstelling werkt niet, ook niet als ik die vriend zijn afstelling aansluit(die wel werkt op zijn aerox).
wanneer afstelling is aangesloten reageert het lichtje op de afstelling wanneer we de rem indrukken, en achterlicht werkt ook nog, dus draad van afstelling naar contact, remlicht en naar - van batterij zitten goed.
dus enkel de draad naar de pickup twijfelen we aan. we hebben de afstelling op de rood-witte draad aangesloten.
Kan het zijn dat er door aanpassingen aan het nieuw model we iets extra moeten doen voor aleer die afstelling kan werken?
wat?
thnx
<edit> der heeft mij derstraks nog iemand mij gezegd wat we al vermoeden dat de nieuwe aerox'en een aangepaste ontsteking hebben. Nu blijft het de vraag hoe we dit kunnen omzeilen zonder een heel nieuwe ontsteking te moete plaatsen. Iemand met kennis van ontstekingen die ons hierbij kan helpen? thx <edit>