Red bull knockout scheveningen 18 /11

zijn er niet in de mx1 / 2 klasse over t algemeen meer 2takten zijn dan 4takten? Dat die lichtere klassen t eerste afvallen is wel logisch :)
 
En de baan vraagt veel van de motor uiteraard, en bij zo'n lang recht stuk komt de betrouwbaarheid van de 2tact ook om de hoek kijken natuurlijk.
 
attachment.php


Onze forum-held Thomas!!! (helaas maar 3 x een ronde gemaakt, waarvan ik hem 2 x gemist heb :'()
 
Last edited by a moderator:
Heb het gekeken op tv. Echt super om te zien hoe ze daar te keer gaan 8P. VOnd het echt mooi om te zien. En die gozer met zen red bull blikje op zen helm heb ik idd op tv gezien :P. Toen die over het wasbord ging was hij midden op het scherm.

Vond het alleen wel jammer dat die frans man et moest winnen.
 
K vond het ook wel tof, als je al die gasten door het zand ziet ploeteren is echt wel vet om te zien.
Meest bizarre is nog wel het extreeeem lange recht stukken en die motoren zien glijden met de achterkant bij die dikke snelheden :D
Echt mooi om te zien.

Alleen de reis was wat minder.

Begon al dat er zelfs met de motor amper door het verkeer te komen was, krijgen we vervolgens vlak bij Wassenaar een groot scheepse politie controle aan de broek.
Alle motor rijders van de weg gehaald, maatje van me mocht zelfs niet meer verder rijden omdat ze band te ver gesleten was (was idd aan vervanging toe, maar niet door laten rijden vanuit veiligheids redenen was ronduit overdreven)!
Echt een hele zielige vertoning van de politie, ca. 30 man met de handen in de zakken.
De onprofessionaliteit en bewijs dat het een ongeorganiseerd zooitje was kwam nog wel het meest naar voren nadat mijn motor er al 30 minuten stond om gecheckt te worden.
Vervolgens heeft er nog steeds geen agent naar gekeken.
Ze hadden het met ze 30'en te druk om hun handen in de zakken op te warmen. Vervolgens maar de helm opgezet, handschoenen aan en weer verder geknald.
 
Verkeer was een drama, en wat eeen drukte daaro. Mijn kleine neefje was mee, maar die kon bijna nergens wat zien. Toen maar @ lange eind op het strand gaan staan. Zag der ook niet verkeerd uit als er 200 gasten onder de pier komen door bleren :)

Verder wel erg gaaf :D
 
Back
Top