Nylez Ziploos 16 June 2004 #1 Merk: Topaz Type:: hpi rs4 2 Ik heb hier dus een alfa romeo 156 te koop staan. Zitten vele extra's bij zoals: - Velgen ( fluor gele 7 spaaks ) - Velgen ( Witte 15 spaaks ) - Gereedschap - Battery oplader - Extra blokje - Bandjes - Subaru kap - Mercedes kap - Afstandsbediening ( graupner xr-3 ) - Multi-Lader ( Carson ) - Nieuwe glowstart - Alle boekjes en doosjes etc erbij En nog wel een paar dingen. Gaat weg voor een mooi prijsje. meetingteam52@hotmail.com voor foto's & meer info Last edited: 16 June 2004
Merk: Topaz Type:: hpi rs4 2 Ik heb hier dus een alfa romeo 156 te koop staan. Zitten vele extra's bij zoals: - Velgen ( fluor gele 7 spaaks ) - Velgen ( Witte 15 spaaks ) - Gereedschap - Battery oplader - Extra blokje - Bandjes - Subaru kap - Mercedes kap - Afstandsbediening ( graupner xr-3 ) - Multi-Lader ( Carson ) - Nieuwe glowstart - Alle boekjes en doosjes etc erbij En nog wel een paar dingen. Gaat weg voor een mooi prijsje. meetingteam52@hotmail.com voor foto's & meer info
Nylez Ziploos 16 June 2004 #4 Piojjo said: heb misschien interesse... je hebt mn msn Click to expand... Ik heb je niet meer in mijn lijst voeg me nog een keer toe of zeg iets BIEDEN MENSEN
Piojjo said: heb misschien interesse... je hebt mn msn Click to expand... Ik heb je niet meer in mijn lijst voeg me nog een keer toe of zeg iets BIEDEN MENSEN
Nylez Ziploos 22 June 2004 #9 benelli_k2 said: hoeveel cc is dat motortje? 2wd/4wd? en topsnelheid? Click to expand... 4wd Rijd ongeveer 60 / 70 Richtprijs rond de 200
benelli_k2 said: hoeveel cc is dat motortje? 2wd/4wd? en topsnelheid? Click to expand... 4wd Rijd ongeveer 60 / 70 Richtprijs rond de 200
betatuning pooier 28 June 2004 #10 hey veel intresse hierzo !! voor 200 wil ik em wel kopen voeg me ff toe op msn als je wilt dan praten we verder tuning_plus@hotmail.com mzzlz
hey veel intresse hierzo !! voor 200 wil ik em wel kopen voeg me ff toe op msn als je wilt dan praten we verder tuning_plus@hotmail.com mzzlz