razzo torino (iemand ervaring mee)

blackbusa

Well-Known Member
ik heb een razzo torino aangeschaft (125cc) en heb deze sinds 06/06/2013 tot op heden is het voertuig nog NIET ingeschreven geraakt (problemen met papierwerk, en de ene steekt het op de andere) en ik + mijn makelaar hebben al veel mogen rondrijden. bon dat is een ding. deel twee ik heb met mijn motor plaat vorige zaterdag een toertje gedaan en op de exacte km stand van 21km hield de snelheidsmeter ermee op. ook het elektrisch starten werkt niet meer. dus kickstarten dan maar en drie km verder ongeveer kon ik hem richting huis duwen (kickstarter zat gewoon vast) enfin ofwel grote pech ofwel ...( ik hoop op morgen een volledige terugbetaling van mijn scooter via de handelaar)want razzo of DF motorcycle trekt er zich weinig van aan. ofwel mag ik procerderen via een advocaat (wat wel even kan duren) enfin zijn er nog mensen die dit hebben meegemaakt....
 
Advertisement - register to remove this

Is gewoon chinese rommel, eigen schuld dikke bult ;) Wat had je dan verwacht van een nieuw voertuig voor zo'n bedrag ?
 
1 razzo nooit meer, de scooter dealer had ze wss haast 10 jaar terug zelf uit de handel gehaald uit mizerie..(!)

Edit: ow oud topic exuses!
 
Last edited:
Back
Top