P-J said:ik vrees ervoor dat je hem sneller kan laten trekken en toch dezelfde snelheid laten behouden.
of je scooter zou nu zeer slecht afgesteld moete zijn dan kan je wel nog wat aanpassen.
trekt je scooter in 1 stuk naar de top?
Minco said:Zal je kickstart ronsel zijn
Dit is de krans die achter je carterdeksel zit. De vario zit aan de voorkant, daar zit een kransje op die aangegrepen wordt bij t starten met het kickstart pedaal... Die zou het geratel wel eens kunnen veroorzaken doordat hij aanloopt met de tandjes in je deksel.
Leg t maar ff extra duidelijk uit aangezien je zegt er geen verstand van te hebben
JBB said:Heb ik ook gehad pas, heel me krukaslagers gaar, binnenkooi helemaal naar de klote. Maar mijn scoot maakte wel 11000-11500 toeren met giet 70cc en mijn cilinder heeft nogal power en op originele kruklagers, auch kan dat ook wel hebben veroorzaakt maar ben er nog niet helemaal uit. Kan zijn dat lagers gaaar waren waardoor krukas niet meer mooi ronddraaide waardoor mijn vario moer de ronsel raakte. Schijt nu alles nieuw erop....racekrukas, lagers nieuwe malossio vaio, die ik nu had was helemaal ingesleten, kost toch allemaal al geld dus meteen nieuwe cilinder. Blok meteen aangepast enzz. en nou hopen dat het niet weer gebeurd
P-J said:ow ik wist niet dat je het woord vrezen niet gebruikte in belgik bedoel dus dat ik schrik heb dat je je scooter sneller kan laten trekken zonder je snelheid ook naar omhoog te halen zeker als je scooter goed is afgestelt
G-Ilera said:en Rolletjes en trekveertjes of zoietsheb er wel s wat van gehoord maar wat het inhoudt haha
G-Ilera said:Ik denk meer dat het het probleem is wat MINCO zei...want hij rijdt perfect...
hoe jij het vertelt lijkt het net of me blok Verpest is..maar die is nog helemaal goed