Rare vraag denk ik, zou voorkomen dat mensen scooter in flat 3 hoog achter in kamer repareren ?

GW1

Well-Known Member
Dag, heb zelf verbod om bij flat in de buurt reparatie te doen. Kwam even in gedachten om in de kamer (stiekem zou het dan dus) te doen, maar slepen van scooter bij trappen op zie ik ook niet zo zitten, dus zie er sowieso (anders waarschijnlijk nog niet gedaan, vanwege dat niet zal mogen, en al genoeg gelazer heb gehad) van af. Maar bedenk me dat veel flats natuurlijk gewoon lift hebben. Zou het voorkomen dat mensen 's avonds gewoon brommer naar boven halen en in de kamer wat aan ding gaan sleutelen ? Zal zelf niet doen dus, maar kan nieuwschierigheid (of gewoon even geen zin in minste beetje te proberen zelfs maar eigenlijk) er naar even niet bedwingen.
 
Advertisement - register to remove this

Normaal gesproken zeg ik altijd:
Er bestaan geen rare vragen, alleen rare antwoorden.
Vandaag ga ik hierop een uitzondering maken.

Je post van 5 juni vond ik al een beetje vreemd.
Toen zei je dat je een verbod had gekregen van de verhuurder i.v.m. lekkage en/of opslag van brandstof.
Nu blijkt het om een flat in de buurt te gaan.
Blijkbaar woon je daar niet zelf.

Raar...

Maar goed, ik zal toch een serieus antwoord geven:
Zo'n verbod geldt natuurlijk voor de gehele flat, dus voor de woningen, de galerij en alle overige ruimte's.
Sleutelen doe je mijns inziens in de berging en niet in de woonkamer.

Trouwens: mensen die een scooter in de woonkamer plaatsen, hebben volgens mij in de bovenkamer een paar steekjes los zitten...
 
Zolang het geen eigen woning betreft zou ik het zelf niet aanraden.. Want als je huurt is de woning niet van je zelf.. En dan wil je ook geen risicos nemen op een mogelijke brand of zo en dat jij daar dan aansprakelijk word voor gesteld..

Bij een eigen woning is het anders omdat de woning eigenlijk ook niet direct van jou is. Maar aan de andere kant eigenlijk ook weer wel.

Ik heb zelf wel eens de gelegenheid genomen om binnen aan een scooter te sleutelen (heb zelf dan wel een koop huis) en er zat toen ook geen brandstof tank op de scooter (die was tijdelijk verwijderd)
 
Huurwoning of niet, een scooter hoort op de straat, in de berging of in de garage.
Sleutelen doe je dus ook daar.
TS heeft in het verleden al zeik met zijn "huurbaas" gehad omdat zijn scooter langere tijd benzine stond te lekken in de berging.
Hij is naar mijn mening weer aan het zoeken naar een excuse om zijn medebewoners in gevaar te brengen!!!

Als ik zijn verhuurder was en ik hem opnieuw zou betrappen, zou hij er meteen uitvliegen via de officiele weg.

Sommige mensen moeten tegen zichzelf beschermd worden!
 
Bij een eigen woning is het anders omdat de woning eigenlijk ook niet direct van jou is.
Dus dan kan/mag je wel het risico nemen op brand/schade ?
Rare gedachte.
Ben ik even blij dat jij mijn buurman niet bent..................

Huurwoning of niet, een scooter hoort op de straat, in de berging of in de garage.
Sleutelen doe je dus ook daar.
TS heeft in het verleden al zeik met zijn "huurbaas" gehad omdat zijn scooter langere tijd benzine stond te lekken in de berging.
Hij is naar mijn mening weer aan het zoeken naar een excuse om zijn medebewoners in gevaar te brengen!!!

Als ik zijn verhuurder was en ik hem opnieuw zou betrappen, zou hij er meteen uitvliegen via de officiele weg.

Sommige mensen moeten tegen zichzelf beschermd worden!
Kijk....
Jij begrijpt het...
 
Trouwens:
TS zal waarschijnlijk niet reageren.
Is ongetwijfeld een gefrustreerd mannetje die op een zolderkamertje zit en geen sociaal leven heeft...


mod edit:

Zou je dit soort commentaar graag voor je willen houden? Daar heeft niemand wat aan.
 
Zoals ik al vermoedde...
Geen enkele reactie van TS...
Als deze persoon echt serieus zou zijn, dan had hij/zij wel gereageerd !
Aan @Bas en @eurokit het vriendelijke verzoek om de persoon in kwestie te blokken zodat dit forum verschoond blijft van dit soort praktijken...
 
Zoals ik al vermoedde...
Geen enkele reactie van TS...
Als deze persoon echt serieus zou zijn, dan had hij/zij wel gereageerd !
Aan @Bas en @eurokit het vriendelijke verzoek om de persoon in kwestie te blokken zodat dit forum verschoond blijft van dit soort praktijken...

Ik heb liever dat hij hier wel ze vraag stelt, en wij hem op een normale en rustige manier uitleggen dat het gewoon echt niet handig is. Daar heeft iemand uiteindelijk veel meer aan.
 
Vriend van mij heeft een 180er in de woonkamer van zijn huurflat op de 3e verdieping, en nee er is geen lift.

Maar zonder gekheid beter gewoon niet doen.
 
Back
Top