Rare pieptoon starten en uitzetten scooter

Marijnvs

New Member
Hoi allemaal!
Ik heb een tweedehands scooter gekocht bij een scooterwinkel. De dag na dat ik hem had gekocht hoorde ik deze piepen. Weet iemand wat dit is? Het betreft een piaggio fly uit
2008.

groeten marijn
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Geen idee wat dit is maar het klinkt niet echt alsof er iets mis is maar meer als een optie.
Hoezo ga je niet even terug ermee? Die zullen vast wel kunnen vertellen wat het is en als het ernstig is zullen ze het ook moeten repareren. Je hebt toch soort van garantie, ook op tweedehandse producten. Volgens de wet moet de winkel jou een degelijk product leveren.
 
Geen idee wat dit is maar het klinkt niet echt alsof er iets mis is maar meer als een optie.
Hoezo ga je niet even terug ermee? Die zullen vast wel kunnen vertellen wat het is en als het ernstig is zullen ze het ook moeten repareren. Je hebt toch soort van garantie, ook op tweedehandse producten. Volgens de wet moet de winkel jou een degelijk product leveren.
Ben al terug geweest voor enkele mankementen, maar heb geen garantie volgens de verkoper. Ik heb de scooter voor 650 gekocht, maar achterop de koopovereenkomst stond dat ik pas garantie heb bij een scooter vanaf €750..

inmiddels heb ik ook een deel van de voorkap gedemonteerd en heb een alarm gevonden, dit heeft de verkoper mij niet verteld.
 
geen garantie volgens de verkoper. Ik heb de scooter voor 650 gekocht, maar achterop de koopovereenkomst stond dat ik pas garantie heb bij een scooter vanaf €750..
Raar om de prijs als grens te stellen om wel/geen garantie te geven.
Je koopt in dit geval een gebruikte scooter bij een, hopelijk, bonafide scooterzaak.
Je hebt altijd recht op garantie.
Hoeveel, hoelang en waarop, dat ligt aan de voorwaarden die de verkoper stelt in de algemene voorwaarden.
Daar kan men van afwijken, maar dit moet je dan wel afspreken.
Laat dit wel op papier zetten.
Wanneer je bijvoorbeeld een tweedehands startmotor koopt dan zit er ook garantie op.
 
Het is in ieder geval het alarm dat je hoort piepen. Die lage piep maakt mijne als je hem op alarm zet. De hoge piep als je het alarm ontgrendeld. Heb je geen afstandsbediening bij heft alarm gekregen?
 
Back
Top