Rare Dealer ??!??!!?!?!??@?@

sArGeAnt

Well-Known Member
Wrom zou mijn dealer geen onderdelen van de concurrent voor mij willen afstellen of monteren (Voor geld offcoarse) En bv. Tweedehands onderdelen wel?
Ook als hun geen tijd hebben en ik laat mijn scooter repareren bij een ander bedrijf, bennik op eens mijn garantie kwijt...Waar slaat dit op? Als bij A. Een carburateur 50 piek goedkoper is dan bij B. Dan koop jij hem toch ook bij A? En als bij A. er opzetten 200 piek kost en bij B. 125 dan laat je hem toch monteren bij B. Dus je koopt hem bij A en laat hem monteren bij B. Ik snap niet wat daar nou op tegen is? Is dit normale reactie van de brommerdealer? Is het zelfs legaal dat hij mijn scooter kompleet niet eens meer wilt repareren...me gewoon weer met kapotte scooter naar huis stuurt? Mag dat wel?
Iemand van jullie ook wel eens last van gehad???
Btw. Me scooter is net 2.5 maanden oud, nieuw gekocht bij de dealer...
 
Advertisement - register to remove this

Als je alleen al je ring uit je vario gehaald heb heb je officieel al geen garantie meer, mijn dealer vond het niet erg. de jouwes wel, kan je niets tegen doen
 
Als ie nieteens de onderdelen van een concurrent wil afstellen is ie wel lullig bezig, ga gewoon naar de concurrent toe man! Oke garantie is er misschien al af omdat je er (waarschijnlijk) aan hebt zitten sleutelen. Dus wat maakt dat dan nog uit.
 
bij mij deden ze eerst ook moeilijk over het verwisselen van een kap (de befaamde runner scheur)
en ik zo: "kan ik die garantie ook ergens ander claimen??"

hij: "nou ik wil het toch wel doen hoor"

EIKEL!!
 
Back
Top