Rara, hoe kan dit?

Status
Not open for further replies.

Wouzzie

FG(e)X
Goed, gaan we weer :p

na vorige week mn gaskabel te hebben vervangen en nog een paar dingetjes (waarvoor de accu ff los is geweest), is alles wat via de accu loopt als de scoot uitstaat (toeter, knipperlichten, remlicht) niet meer wat het hoort.

Toeter doet het soms wel, soms niet, net als het remlicht.

Knipperlichten is een heel ander verhaal... Op het moment dat de accu losgekoppeld is, en de scooter loopt, doen de knipperlichten het wel (wel heel snel omdat er geen massa is, maar dat is logisch, was altijd al.) Als de accu aangesloten is gaat de dashboardindicator wel branden, maar hij knippert niet, en geen van de 4 lichten gaat branden, wat ik ook probeer.

De knipperlichten zijn gewoon goed aangesloten, net als de accu. De rest van de kabels zijn ook gewoon goed aangesloten. Ik moet er wel bij zeggen dat de accu bijna leeg is, maar de startmotor (die overigens zonder problemen werkt) kan nog wel draaien, dus stroom is er opzich nog wel.

Heeft iemand een idee waardoor dit zou kunnen komen? ik niet meer namelijk :p


Alvast Bedankt :winner:
 
Advertisement - register to remove this

Heb je de schroeven op je accu polen wel weer goed vast gemaakt?? Zijn je polen wel goed schoon?? Het lijkt er namelijk op dat de accu geen goed contact maakt met de kabelschoentjes die daar op komen bij de plus en de min polen
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top