random vraag

jp leijdsman

New Member
Yo mensen,

Een beetje random maar ik heb het volgende probleem. Gisteravond reed kwam een vriend van me, te fiets, in aanraking met een rijdende scooter, niet heel hard ofzo ze schampten elkaar zogezegd, zij gelijk boos. Begrijpelijk, alleen volgens hen had dit ervoor gezorgd dat de scooterstandaard verbogen was en bleef hij niet meer op zijn standaartdstaan dus ze wilden direct geld zien. Nu heb ik totaal geen verstand van scooters, dus vroeg ik me af of jullie me kunnen helpen: kan zo'n scooterstandaart verbogen worden door een lichte aanraking met een fiets?

Thank alvast
 
Advertisement - register to remove this

Hoe wil je een middenbok verbuigen als die omhoog staat? Misschien was die vrouw een arm kind met geen geld voor een scooter.. In de hoop dat jij (of de vriend) hem ging betalen..
 
Last edited:
dat kan eigenlijk niet gebeuren tenzijn mischien het een chinese scooter is.......
maar wat wel kan is dat mischien een frame deel van zijn fiets de standaard heeft geraakt
 
Nee is niet mogelijk imo, waarschijnlijk aftermarket staandertje.
Mijn Neos heeft ook een zijpoot, die plooi je zomaar niet even om ;)
 
nee is een soort opklap standaard die zon beetje aan de zijkant uitsteekt.

Heb je misschien een afbeelding om het te verduidelijken??
Kan natuurlijk niet gokken van voor soort persoon die mevrouw is.
Maar misschien heeft ze zelf wel een stoepje genomen, en geeft die vriend gewoon brutaal de schuld.
Makkelijk vangen toch?
 
Back
Top