Random Optic Rox:P

Laten staan, ik heb wel al genoeg foto's van altijd weer dezelfde malossi krukasse en delta clutch en pollini evos gezien ze, das toch altijd hetzelfde! Tis tog het uiterlijk da ge ziet!! Ik heb op de specials van scootertuning ook nog ni veel lelijke scooters met een fantastische setup gezien ze.
Doet em weg als het niks wordt ja, en beoordeelt ni op voorhand!!!
 
mensjes hoelang gaan jullie nog doorposten over opf het projectwaardig is of niet ga even on-topic graag. Als hij word gekickt merk ik het vanzelf. het is niet alsof het mij wat boeit als hij gekicked word ofzo staat owk wle op een ander forum waar hij niet gekicked word dusss.


enne Black_white Ik kan owk wel een hele vette scoot bouwen alsk mijn kennisen alles laat afmaken:p
 
wordt wel mooi denks. ga je em voor de rest nog spuiten ofzo? als dit project blijft staan zet ik die van mij er denks ook op (is ook optisch project). maar iig wel mooie plannen


edit: AHHHHH ik dacht iets origineels te hebben bedacht door een tnt koplamp te kopen en die lelijke gaten achter te plamuren, maar das dus ook al gedaan :'(
 
black_white said:
k vind hem ook niet project waardig, mede door de project naam.

niet om jou te dissen ofzo hoor, maar jou project begon ook als een standaard roxje met andere kapjes enzoo...... :X
 
twistednrg said:
Mja, laat um mooi staan mensen die er niet naar willen kijken, kijken maar niet!

Groetjes,

Sjoerd (Ex van ilse, @ grou met Gele Firefox)



Ej Thnx Man!!!


groetjes,

Jacob(also Ex van Ilse, @ grou met zwarte Rox)


Enne Denn1s, ik post vanacht wel weer even wat nieuwe foto's van vandaag!!!
 
Even een fototje van beunkonijntje dane die met mijn voorkap bezig is:p
Voorkap%20001.jpg


Morgen weer verders:D
 
Ziet er goed uit hoor. Veel beter dan die gasten die voor een boel poen een 20 pk blokje bij een tuner in elkaar laten zetten. Uit eigen ervaring weet ik dat er in het plamuren etc. veel werk zit. Ga zo door!!

Stephan
 
Stephan@Spy said:
Ziet er goed uit hoor. Veel beter dan die gasten die voor een boel poen een 20 pk blokje bij een tuner in elkaar laten zetten. Uit eigen ervaring weet ik dat er in het plamuren etc. veel werk zit. Ga zo door!!

Stephan



Thnx MAn!!!
 
Back
Top