This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Rammel geluid in hoge toeren

Seanv0

New Member
Ik heb een zip 2t 70cc ac en heb sinds een rebuild een probleem. Heb een nieuwe krukas, lagers en keeringen geplaatst maar ik hoor nu een rammelend geluid op hoge toeren en ik heb echt geen idee waar het geluid vandaan komt, er zit niks los in de uitlaat en hij is ook nergens lek, ook een andere vario of koppeling maakt geen verschil. Heb al veel forums bekeken maar al die dingen die mensen daar zeggen probeer ik maar merk geen verschil. Ik hoop dat iemand een idee heeft wat het zou kunnen zijn want ik zou het echt niet meer weten maar lijkt alsof het uit de achterkant van het blok komt.
Hier een video van het geluid:
 
Vertanding ook uit elkaar gehad? Het rammelende geluid hoor ik niet zo 1 2 3 hoor. Maar als de vertanding er niet is uitgeweest zou je ff nieuwe vertandings olie kunnen proberen ofzo. En dan zo langzaam steeds wat afvinken
 
Vertanding ook uit elkaar gehad? Het rammelende geluid hoor ik niet zo 1 2 3 hoor. Maar als de vertanding er niet is uitgeweest zou je ff nieuwe vertandings olie kunnen proberen ofzo. En dan zo langzaam steeds wat afvinken
Niet uit elkaar gehaald maar wel olie bijgevuld maar dat had ook niks van verschil dus denk ook niet dat het dat is