RAL

Status
Not open for further replies.

Tinus_070

Haagse Koning*
Hey Scooter Forummers,

Ik ben op zoek naar de RAL code van de zwartste hoogglans zwart lak.

Is dit gewoon 9005?

En heeft iemand een RAL code van kawasaki groen, of iets in de buurt.
Het liefste ook nog een linkje erbij van de bron waar je het hebt gevonden!

Bij voorbaat dank.

Tinus.
 
Advertisement - register to remove this

Allang gedaan natuurlijk, anders vraag ik het hier niet.
Probleem is dat kawasaki zijn RAL code natuurlijk niet vrij gaat geven, en RAL code 6024 of 6018 het dichtste bij komen, maar het lijkt er nog niet op.

http://www.ralkleur.nl/
 
Geen verfzaak in de buurt, in ieder geval geen goede.

Vandaar dat ik liever een kleur code heb, dan kan ik daarmee naar een goede zaak en dan kunnen hun vast wel soortgelijke kleurtjes laten zien.

Waarschijnlijk moet ik naar Oud-Beijerland, dat is volgens mij de dichtsbijzijnde GOEDE spuiter. (GL-Paints)

+ dat ik een twee kappenset heb die ik gewoon met spuitbus troep ga spuiten, maar wel enigsinds dezelfde kleur wil hebben als het setje dat ik laat spuiten.
 
Ik denk dat GL Paints de Kawasaki kleur uit hun hoofd kennen, en hoogglans zwart natuurlijk ook. Niet elke kleur is een RAL kleur trouwens, al zit er bijvoorbeeld een parelmoer tint doorheen (ik ken de Kawasaki groen niet heel goed..) dan is het al geen RAL meer.
Als je naar GL gaat, neem een dikke portemonnee mee :p
In Den Haag hebben ze vast ook wel goede spuiters die de kleuren kennen denk ik. Je bent vast niet de eerste die om die kleur vraagt..
Succes!
 
Heb hun gemailed, en ze hebben de RAL code niet.
Alleen een HEX code ofzo hadden ze.

Iemand anders nog een suggestie?
 
Tinus, ga naar Boerman Lakken op de Jan vd Heijdenstraat in Den Haag. Kan je gegarandeerd verder helpen...
 
Of Team Tovenaar, die spuiten ook wel vakker apparte lakken etc! Alleen net zoals GL-Paints wel vrij prijzig.... ;)
 
Zit dit een beetje in de buurt van Den Haag?

Verder bedankt voor de reacties dusver, zaten een paar goede tips tussen!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top