ErwinM. Trotse Tukker! 14 April 2006 #61 altijd piraatje erop die andere zenders zoals sky(scheit) radio enz vind ik maar slappe muziek op zitten. en om het uur weer het nieuws.
altijd piraatje erop die andere zenders zoals sky(scheit) radio enz vind ik maar slappe muziek op zitten. en om het uur weer het nieuws.
Ben Retired 14 April 2006 #62 DeJongh said: Op jaggle.nl zeggen ze de foto's te hebben en als je ze wil moet je een mail sturen. Maar volgens mij klopt er de ballen van. Click to expand... Meh, ze hadden het over een site waar we alle fotos zó konden bekijken. Allesh. Geen gemail enzo. Niemand gehoord? :'(
DeJongh said: Op jaggle.nl zeggen ze de foto's te hebben en als je ze wil moet je een mail sturen. Maar volgens mij klopt er de ballen van. Click to expand... Meh, ze hadden het over een site waar we alle fotos zó konden bekijken. Allesh. Geen gemail enzo. Niemand gehoord? :'(
`Jeroen` Banned 15 April 2006 #63 Ik hoorde dat jah op de radio ik was die avond een 2 liter blok aan het halen voor me auto .Hahaha was wel vet dat ie het vet vond dat je met je scooter sprinten
Ik hoorde dat jah op de radio ik was die avond een 2 liter blok aan het halen voor me auto .Hahaha was wel vet dat ie het vet vond dat je met je scooter sprinten
Björn` Yes, mother? 15 April 2006 #65 Bounkass said: Hoorde je toevallig welke site dat was? Click to expand... Jezus Bounkass, lees jij ooit weleens? Stoor me uberhaupt aan je reacties in diverse topics - getuigen iig niet echt van een geweldig niveau. Laatste tijd luister ik ook veel dnbradio.com; streaming Drum 'n Bass 24uur per dag. 3voor12.nl is ook altijd lekker.
Bounkass said: Hoorde je toevallig welke site dat was? Click to expand... Jezus Bounkass, lees jij ooit weleens? Stoor me uberhaupt aan je reacties in diverse topics - getuigen iig niet echt van een geweldig niveau. Laatste tijd luister ik ook veel dnbradio.com; streaming Drum 'n Bass 24uur per dag. 3voor12.nl is ook altijd lekker.
Jordy. MWS 16 April 2006 #67 als ik aan het sleutelen ben samen met kees (wipkip) uiteraard altijd slam fm, lekkere muziek en weinig geblaat. thuis luister ik altijd juize.fm
als ik aan het sleutelen ben samen met kees (wipkip) uiteraard altijd slam fm, lekkere muziek en weinig geblaat. thuis luister ik altijd juize.fm
Martijn. Well-Known Member 16 April 2006 #68 ZIPSP|Castrol said: Jezus Bounkass, lees jij ooit weleens? Stoor me uberhaupt aan je reacties in diverse topics - getuigen iig niet echt van een geweldig niveau. Click to expand... 9||6
ZIPSP|Castrol said: Jezus Bounkass, lees jij ooit weleens? Stoor me uberhaupt aan je reacties in diverse topics - getuigen iig niet echt van een geweldig niveau. Click to expand... 9||6
kees 38.8KG 22.2HP 6.83s 19 April 2006 #69 Ik ben vanavond weer te horen op Caz radio station (oude yorin FM) http://www.caz.nl Over een of andere quiz 10 voor 8 om precies te zijn Last edited: 19 April 2006
Ik ben vanavond weer te horen op Caz radio station (oude yorin FM) http://www.caz.nl Over een of andere quiz 10 voor 8 om precies te zijn