radio in speedfight 2

tha dogfather

Well-Known Member
eht probleem is dat ik wel weet hoe je een radio moet installere maar niet weet hoe ik die plaat waar hij moet in vast zitte moet maken
ja ik weet het ik ben nieuw he in dit vak :p
ps kheb een speedfight 2
 
Advertisement - register to remove this

gwoon een houten plaat, of aluminium, traanplaat?


stuk karton op maat knippen op de grote die jij wilt,

dan op het materiaal leggen, natekenen en dan uitzagen:)


of bedoel je dat niet?
 
Ik heb aan radio in mn speedifhgt 2 x-race en daar zitten dan aan de achterkant 2 platis steunpunten in je buddy daar heb ik m met 2 schroefen aan vast gezet en dan kan je buddy nog goed dicht en aan de voorkant heb ik een klosje houd tegen de buddy aangeschroeft en daar leunt ie dan op (Ik heb een klep in mn soundboard zodat ik mn slot nog kwijt kan.)
 
@marvinaerox : ja dat is wat ik bedoel , met het karton heb ik het geprobeert maar lukt me niet :p (lomp van mij ik weet het)
@Bad_Boy : heb je hier foto van ?(voeg me anders toe op msn :den_enige_echte_vranckx@hotmail.com)
 
tha dogfather said:
@marvinaerox : ja dat is wat ik bedoel , met het karton heb ik het geprobeert maar lukt me niet :p (lomp van mij ik weet het)
@Bad_Boy : heb je hier foto van ?(voeg me anders toe op msn :den_enige_echte_vranckx@hotmail.com)


dat karton moet je gewoon door midden vouwen, zo kun je eerst een kant tekenen van binnen, en dan vouw je het weer trug, doe je de andere kant omhoog en teken je die over;)
 
Je neemt een stuk karton dat groter is dan je buddy zelf. Moet wel goed buigbaar zijn niet van dat karton dat in rechte hoeken gaat knakken. Dan leg je je karton op de buddy en duw je hem er zeg maar in tot op welke plek hij moet komen. Dan dus je de randen goed in de vorm en daaarna haal je hem eruit en knip je de vorm uit. de uitgeknipte vorm leg je op het matriaal : hout, traanplaat, aluminium zoals al gezegd werd. En dan teken je de randen over en zaag je het uit. Dan nog gaten voor je boxen maken. Gaat je wel lukken :p
Maak trouwens ook je gaten van je boxen eerst op het karton leg daar dan je boxen in en kijk of het er een beetje uitziet. Zou namelijk zonde zijn als je eht weer helemaal overnieuw moet doen.
 
Back
Top