Racing Angel SR

hebom@ster

Racing angel SR
Hallo allemaal hier mijn project Sr

Het begon allemaal toen ik 16 werd in 19oktober 2003,
Ik kreeg een leuke sr van me ouders zo zagtie eruit:



zag er toen wel leuk uit maar naar een half jaar orgineel rijden vonk het al nietmeer leuk en kwam er een yasuni Z bijelkaar gespaard van het examen geld ik blij dus, ondertussen had ik hem toen ook geel zwart gemaakt :



en nu 4maanden trg lieptie vast voor de 2e keer en had ik er schoon genoeg van van die orginele meuk!
dus kocht ik een nieuwe hebo NG en een polini evo pijp, paar weekjes verder kon ik ook een 21mm op de kop tikken.
maar toen zat ik nog zonder krukas, maar gelukkig 3dagen later werd ik gebeld door een vriend dat hij stopte met zijn project
en dat ik zijn blok wel kon kopen daar zat in een rito pen 10 nog niet gebruikt + polini 2g + malossi multivar 2000. dus ik alles in elkaar gezet en naar 4 keer trappen werd de duivel wakker :p:p, toen zag het erzo uit



toen weer maand later kocht ik een een polini membraan, , killswitch, 2,8 gram rollers, sproeier 94
dus weer allses erop gezet en twerkte allemaal goed gelukkig!!

dit zijn fotos van meeting voor meeting doetichem:







even lkkr gereden in doetichem tot dat me vacuum kapot ging dus ik hem op de aanhanger weer gezet komt naar 10 min politie aan maar ze konden me niet meer pakken gelukkig.

Week ernaa heb ik mijn cilinder laten tunen bij KJ tuning de resultaten zijn flink te merken bedankt Koen

Setup op dit moment =

Cilinder: Hebo Ng max KJ tuned
Krukas: Rito pen 10
Uitlaat: Polini evo 70cc
Carberateur:Dell-orto 21mm
Spruitstuk: Bewerkt voor 21 en vacuum slang
Membraan: Polini carbon
Luchtfilter: Polini lange blauwe spons :p
Koppeling: Polini 2g
vario: Malossi multivar 2000


Overige onderdelen =

Denso IW34 Bougie
Reich Waterpomp
Killswitch
Tnt stuur
Snelgas

Toekomst =

24mm carb
Hpi 2004
Yasuni C21
Overrange malossi
En heel mischien een manston2 kopen

Ik hoop voor volgend meeting seizoen deze scooter helemaal klaar te hebben

hier even een foto hoe die er vandaag de dag bij staat



snel komt nieuwe update!!!
 
Advertisement - register to remove this

ja naja, verkeerde voor me dus (jongen had hem ook wel flinke tijd terug verkocht hoor) maar hij had exact deze kleuren combinatie... vandaar.


ff in de zeikmodus weer btw... heb je niet wat meer foto's of verhaaltje ofzo ? ik vind dit nou namelijk niet egt een interessant project moet ik eerlijk zeggen :)
 
JasperdB said:
ja naja, verkeerde voor me dus (jongen had hem ook wel flinke tijd terug verkocht hoor) maar hij had exact deze kleuren combinatie... vandaar.


ff in de zeikmodus weer btw... heb je niet wat meer foto's of verhaaltje ofzo ? ik vind dit nou namelijk niet egt een interessant project moet ik eerlijk zeggen :)

srry kheb vanmiddag fotos gemaakt kga ze morgen ff uploaden en nog paar dingen verbeteren
 
zozo alweer een sr erbij !!

Maar heb je verder nog kwa uiterlijk plannen, ziet er tot dusver uit een een gewone snelle sr :), succes ermee.
 
jenmtuning said:
zozo alweer een sr erbij !!

Maar heb je verder nog kwa uiterlijk plannen, ziet er tot dusver uit een een gewone snelle sr :), succes ermee.


heey kben bezig met uiterlijk maar is nog verassing hoe het word drom staat er niks over op het forum
 
hee snats!
lekker man, ga je het nu ook eens voltooien?
maar waarom heb je eig een electrisch waterpompje terwijl je je oriwaterpomp er ook nog op zit?
en post is een foto van je voorkap dan;)

succes ermee man!
 
Back
Top