Aangeboden Racespul, AIM datalogger , radiateur , RT 85mm as nieuw & gebruikt

Status
Not open for further replies.

Pronk

Pronk Racing Service
Ok hier wat onderdelen, prijs = vast op biedingen reageer ik NIET

Kart radiateur, past o.a. in een zip SP 98
picture.php

picture.php

EUR 75 incl verzenden




Malossi radiateur, 1 kanaal lek geweest maar zit weer dicht, lekt nergens meer nog vaak gebruikt, zit verder niets bij, je koopt wat je ziet op de foto
picture.php

EUR 50



AIM mychron 2 datalogger incl :
- Infrarood sensor voor beacon
- Toerenteller
- Uitlaatgas temp. sensor
- Temp. sensor voor onder de bougie
- Beschermhoes voor datalogger
Deze datalogger meet rondetijden,toerental,2x temperatuur, snelheid als je de sensor hebt die je later ook kan afspelen zodat je precies ziet wat het ding de gehele race/sprint heeft gedaan. Hij werkt nog helemaal goed zoals je op de foto kan zien geven beide sensoren hetzelfde aan, alleen kleine beschadiging aan de aan/uit-knop, maar is nogsteeds waterdicht uiteraard.

picture.php


picture.php


picture.php


picture.php


picture.php


picture.php


picture.php


Er zitten alleen geen verlengkabel bij, dus die moet aangeschaft worden anders red je het niet vanaf de datalogger naar het blok toe. Daarom is de prijs zo laag aangezien alleen de sensoren al duurder zijn dan de prijs die ik er voor vraag.
EUR 150



Nieuwe stage6 RT 85mm krukas, had er een besteld maar kwam erachter dat ik er nog eentje had liggen :D
picture.php

nieuwprijs is EUR 259
mijn prijs = EUR 239 incl verzendkosten




Gebruikte stage6 RT 85mm krukas, deze krukas is er zo goed als nieuw, halverwege afgelopen seizoen moest mijn oude krukas uitgeklokt worden, maar wegens tijdgebrek toen een nieuwe erin gestopt en dat is dus deze geweest. Slechts 3 races mee gereden dus en voor de montage uitgeklokt @ fred motoren.
picture.php

EUR 159 incl verzendkosten



Nieuwe malossi v-snaar voor het allernieuwste type vario + poulies piaggio kort, is gemonteerd geweest maar heeft NIET gereden aangezien ik er toen achter kwam dat dit niet ging werken met de oude poulieset :+
picture.php

EUR 35 incl verzenden
 
Advertisement - register to remove this

Status
Not open for further replies.
Back
Top