Race Staphoerst

ja het was weer een gezellige 2e pinksterdag
jammer dat me scoot niet lekker liep in voornamelijk het nieuwe gedeelte van het circuit, heeft me weer weinig verbetering gebracht. maar we hebben er weer een paar puntjes bij gereden

jammer van teamgenoot rik die het wederom op moest geven in de expi vanwege blessure van vorige valpartij:'(

natuurlijk dani gefeliciteerd met wederom een pole & 1e plaats;)
en bedankt voor het spaatje blauw:p
 
Ja de SPA blauw truc wordt tegenwoordig veelvuldig toegepast binnen de Sobw gelederen. Alleen onze favoriete malossi rijder Kerbinos moet nog slachtoffer worden. Ik denk dat Wemeldinge daar een geschikt moment voor zal geven. ;)
 
Bah, ik heb genoeg van die standaard klasse :p Maybe ben ik op Wemeldinge op da Topscootah!!!!! :D Als t wil lukkuh met mn leeftijd natuurlie ;)
 
Originally posted by lennart
Hmm, overstappen naar een andere klasse mag alleen als dit voor de zevende wedstrijd gebeurt, en dat was afgelopen race, dus een aantal mensen zal pech hebben hoewel ik hoop dat jullie ( Caine, Kleck ) toch over mogen stappen.
Maar het valt niet mee hoor, met std scooter was het even aanremmen voor de bocht en dan gelijk vol het gas er weer op en dat valt met een topscooter niet mee, want ondanks die radiateur zijn ze toch ietwat licht aan de voorkant ;)


nu op de juiste plaats;

je moet ons nie bang gaan zitten maken hor :)

heb jij geluk gehad len;)
 
Wie gaat nou wat doen stelletje eikels.
Ik ben gestopt
Kleck rijdt na de zomerstop topscooter
Kerv. rijdt topscooters
Dani gaat ???? rijden
Caine gaat ??? rijden
 
Hmm, overstappen naar een andere klasse mag alleen als dit voor de zevende wedstrijd gebeurt, en dat was afgelopen race, dus een aantal mensen zal pech hebben hoewel ik hoop dat jullie ( Caine, Kleck ) toch over mogen stappen.
Maar het valt niet mee hoor, met std scooter was het even aanremmen voor de bocht en dan gelijk vol het gas er weer op en dat valt met een topscooter niet mee, want ondanks die radiateur zijn ze toch ietwat licht aan de voorkant ;)
 
Back
Top