Race Staphoerst

Kijk nummer 59 werd er gelijk uitgevist.. maar 39 bleef nog ff liggen..totdat de COMPLETE scooter gevuld was met water.. en alleen nog het linker handvat boven water uitstak :)
 
Lol, het was gezellig. Hoop tieten gezien, hoop kontjes. Ik heb genoten met Jeroen en ook nog ff met Marco. Toffe pics ook.
De races waren spannend, forummembers in de prijzen, kan niet beter!
 
ik was 9e in de B met 9e start dus niks verloren! en dan hebben we Ge Ligtermoed nog die aan het zwemmen was............ maar ik vond het nieuwe circuit best mooi alleen die banden ben ik niet zo fan van...... teminste als je er achter blijft haken! En op het laatst zag ik nog een Expi machine vastlopen , voor mijn neus ongeveer, LOL!
 
scooter%20081.jpg


nice bochtje, tis net een crossfiets
 
wel jammer dat jij(ties) of rolf er niet was want ik had je zijstd bij me. Maar je hebt mooi wat gemist dan Ties want het is ook al de 3e x op rij dat het lekker weer was in Staphorst :D
 
was weer een heel leuk en gezellig weekendje in dat gekke staphorst.

De nieuwe baan was erg mooi technisch alleen wel glad, maar dat mocht de pret niet drukken :)
Voor de 2e keer een dubbele overwinning was wel weer heel erg koel :p
Toch ben ik benieuwd naar mijn ronde tijden van de race, want die zijn vast niet zo snel geweest als in de kwalifikatie

Erik, weer netjes gereden en op wemeldinge ga je vlammen :p

en mensen, allemaal bedankt voor de foto's
 
Last edited:
Back
Top