Race Staphoerst

dani

the RPM-squad
Dan zal ik deze keer maar eens als eerste de thread openen, wie gaan er dus naar het altijd zonnige maar corrupte Staphorst op maandag 9 juni.

ik wel igg.
 
Advertisement - register to remove this

Ik kom ook effies kijken, maareh ik weet eigenlijk niet wat voor een baan het is. kan iemand me dat vertellen. alvast bedankt.
 
Volgens mij heb je er weer zin in....anders open je niet zo snel een thread;)

Ik ben er natuurlijk ook weer, ben erg benieuwd naar de baan. Het zag er iig leuk uit op de tekening, wat leuke bochten erbij. En als ik nog geen andere veer heb zou Lennart dan weer zo vriedenlijk willen zijn?:*
 
dat is weer snel! gaat steeds sneller met die nieuwe threads!! ik ben dan ook weer van de partij, ben nog herstellende van een beetje boel ziekte maar ik ga heen! staphorst heeft volgens mij best lange stukken, ik ben er vorig jaar wezen kijken!
 
Ik ben er ook :)
Ik verheug me nu al weer op de oude dames in klederdracht 8P
 
Last edited:
Denk dat wij ook wel komen, moet ik nog ff zien. En tsja, de baan. Saai:) Kunnen we nog eens goed kijken wie er het hardst loopt:)
 
Zijn wel altijd chicks daar..als het weer net zo is als vorig jaar kom ik maybe ook wel loeren.
 
Ik ben er ook weer. Ben helemaal weer hersteld van mijn valpartij en ga gewoon weer eigenwijs op de Expi. ;)

Wat is er nou allemaal verandert aan de baan. Is het niet meer alleen maar rechte stukken?????
 
Om het heel simpel uit te leggen. Het rechte stuk langs het spoor houd ongeveer 50 tot 100 meter eerder op. Dan ga je rechtsaf en krijg je en een bochtig gedeelte.
Je kan het een beetje vergelijk met het oude circuit van hockenheim. Alleen kwa formaat is het ietsje anders uiteraard!
 
Originally posted by zip#19
Volgens mij heb je er weer zin in....anders open je niet zo snel een thread;)

Ik ben er natuurlijk ook weer, ben erg benieuwd naar de baan. Het zag er iig leuk uit op de tekening, wat leuke bochten erbij. En als ik nog geen andere veer heb zou Lennart dan weer zo vriedenlijk willen zijn?:*

Hmm, ik zal kijken of ik hem er even bij Koen onder vandaan kan halen want die is bezig met zijn project; " a Quartz is re-born "
binnenkort te zien @ Lelystad.
En hij heeft nu die schokbrekers.
En, natuurlijk ben ik er ook weer bij. Hopelijk gaat het nu beter dan in Arkel :)
 
Dat wordt dan al de tweede wedergeboorte van de Quartz ;)

Aha een Hockenheim in het klein. Ben benieuwd. Is het nog steeds zo snel als eerst??
 
zeg Mol, val jij op oude dames in klededracht dan? is wel leuk om zondags door het dorp heen te scheuren geeft nogal een oproer daar! dus het circuit is nogal veranderd? naja ,ik had er toch nog niet gererden dus moet toch nog wennen!
 
Originally posted by dani
Ik ben de rechtmatige eigenaar he;)

En de rechtmatige eigenaar van de test dummy kwarts:D Dus jij mag bepalen wat je met de onderdelen doet:p Nee ik ga even kijken of ik zo snel een andere kan regelen. Anders doe ik het gewoon zo:) Het zou iig wel heel fijn zijn:*
 
Back
Top