Denna
Soes Bolkont
Hallo medeforummers,
Ik heb een Gilera Stalker racescooter staan, waar ik niks meer mee doe en dus de verkoop in zet.
De laatste keer heb ik ermee gereden op Veldhoven en vanaf toen heeft het stilgestaan in de garage. Vlak voor veldhoven heeft het blok een revisie gehad, daarbij is vervangen:
- Krukas
- Krukaslagers
- Cilinder
- Zuiger
- Waterpomp
- Koppelingshuis
- V-snaar
- Keerringen
De goodies die momenteel op de scooter zitten:
Malossi team 99 krukas
afgedraaide krukaslagers
polini waterpompset
viton keerringen
Polini evo1
Malossi overrange oude type
Stage6 koppeling
Malossi wingebell koppelingshuis
malossi pri en sec rf 10.3
Malossi vl13 membraan
malossi recht 19mm spruitstuk
dellortho 19mm volledig raceklaar gemaakt
Malossi E30 filter
HPI '06 ontsteking
DPR C30 uitlaat
Stage 6 aluminium kroonstuk (pen recht erin)
Stage6 R/T voorvorkpoten
Stage6 250mm zwevende schijf
Malossi gesinterde remblokken
Stage 6 R/T high/low achterveer HK aangepast
Setje Diesis smalle velgen, zodat de banden ronder staan
Snelgas
stage6 R/T teller
Zeer grote motorradiateur achter de voorkap
De scooter is uitgevoerd in het matzwart met roze en heeft lichte valschade aan de linkerkant. Verder is deze scooter in topstaat.
Wat foto's van het apparaat:
Ik heb ook nog een heel aantal losse onderdelen erbij, denk hierbij aan kapwerk, frame, extra stuur ect. Krijg je allemaal gratis erbij als je de scooter koopt.
Vorig weekend even de scooter gecheckt, ondertussen zijn de voorvorkpoten van s6 vast gaan zitten en de koppakking ligt eruit. De poten hebben een revisiebeurtje nodig denk ik. De koppakking vervangen is zo gebeurd, al heb ik geen zin meer om dit te gaan doen.
Ook staat hier nog een losse velgenset van een Diesis. Deze zitten niet bij de scooter. Prijs: PM : MSSH
Vraagprijs scooter + onderdelen: Teab
Ik heb een Gilera Stalker racescooter staan, waar ik niks meer mee doe en dus de verkoop in zet.
De laatste keer heb ik ermee gereden op Veldhoven en vanaf toen heeft het stilgestaan in de garage. Vlak voor veldhoven heeft het blok een revisie gehad, daarbij is vervangen:
- Krukas
- Krukaslagers
- Cilinder
- Zuiger
- Waterpomp
- Koppelingshuis
- V-snaar
- Keerringen
De goodies die momenteel op de scooter zitten:
Malossi team 99 krukas
afgedraaide krukaslagers
polini waterpompset
viton keerringen
Polini evo1
Malossi overrange oude type
Stage6 koppeling
Malossi wingebell koppelingshuis
malossi pri en sec rf 10.3
Malossi vl13 membraan
malossi recht 19mm spruitstuk
dellortho 19mm volledig raceklaar gemaakt
Malossi E30 filter
HPI '06 ontsteking
DPR C30 uitlaat
Stage 6 aluminium kroonstuk (pen recht erin)
Stage6 R/T voorvorkpoten
Stage6 250mm zwevende schijf
Malossi gesinterde remblokken
Stage 6 R/T high/low achterveer HK aangepast
Setje Diesis smalle velgen, zodat de banden ronder staan
Snelgas
stage6 R/T teller
Zeer grote motorradiateur achter de voorkap
De scooter is uitgevoerd in het matzwart met roze en heeft lichte valschade aan de linkerkant. Verder is deze scooter in topstaat.
Wat foto's van het apparaat:
Ik heb ook nog een heel aantal losse onderdelen erbij, denk hierbij aan kapwerk, frame, extra stuur ect. Krijg je allemaal gratis erbij als je de scooter koopt.
Vorig weekend even de scooter gecheckt, ondertussen zijn de voorvorkpoten van s6 vast gaan zitten en de koppakking ligt eruit. De poten hebben een revisiebeurtje nodig denk ik. De koppakking vervangen is zo gebeurd, al heb ik geen zin meer om dit te gaan doen.
Ook staat hier nog een losse velgenset van een Diesis. Deze zitten niet bij de scooter. Prijs: PM : MSSH
Vraagprijs scooter + onderdelen: Teab
Last edited: