This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Race Peugeot Vivacity

Jaap

Well-Known Member
Ik kan een Race Peugeot Vivacity van iemand kopen voor f 2000.- Het volgende ligt eronder: 70cc Evo, NRX, 21mm carb. met polini membraam, Malossi vario/koppeling (ik weet niet welke van de 2 hij bedoelt), Malossi racevertanding, powerfilter, Malossi rolletjes, nieuwe achterband, datatag, allrisk verzekering, verder originele onderdelen bijgeleverd, top:100/110 kmph.
Is 2000 piekies te veel gevraagd of normaal of goedkoop?
Alvast bedankt en GreetZ, Jaap

woww waar heeft die gast een evo 70 voor een peugeot vandaan dan ?

En btw 2000 piek voor een gewone vivacity in goede staat is best redlijk dus voor deze ook

Nou ten eerste is er geen Evo 70 te koop voor Peugeot. Wat die vario en koppeling betreft, ze zullen er waarschijnlijk beide op zitten. Maar de prijs is zeker zeer interessant, maar ik betwijfel of ie nog in een goede staat is. Bovendien zitten er ook nog veel raceonderdelen op. Maar een mooie aanbieding, dat zeker!

Greetz

Euh, Jaap waar kom je vandaan? ik ken namelijk een kerel die met een soortgelijke setup (dacht ik) rondreed, alleen dan niet een evo70 (op peugeot?) maar een corsa70. De prijs lijkt me niet slecht, maar hoeveel km's heeftie al gedraaid??

de tom: hoe kom je er in godsnaam bij dat de NRX een van de beste uitlaten is? veel scootins gelezen? ja zeker?

NRX is leuk op 50cc meer niet

1) 70cc Evo bestaat niet voor Peugeot, ik weet ik niet in wat voor race deze gast die scooter gebruikt heeft, je mag nl. maar met 50cc racen...

2) Nr-x; erm, op 70cc? Never mind...

3)Polini membranen scheuren blijkbaar heel snel...

Verder is de prijs wel leuk, alleen navraag is wel nodig...

Greetz.

Originally posted by tIM:
Nee, je hebt weer niet goed opgelet, polini spruitstukken scheuren heel snel!

Check dan ff het tijdstip waarop het gepost is, "sommige" mensen verspreken zich nog weleens rond dat tijdstip
...

Maar je hebt natuurlijk gelijk...

Greetz.

Hoezo race??!?!?

Dat ding rijdt echt slecht gok ik, en er klopt geen bal van, oftewel neit kopen die gozer zit je te flessen...

Verder: de tom: goedzo!!!

SvR

2000 piek voor een 2e hands particuliere scooter als een vivacity is best prijzig. En een opgevoerde scooter zou ik al helemaal weinig voor geven. 99% van de gevallen moeten er nieuwe lagers in, is de voorvork krom en het achterwiel ook als je pech hebt. Verder zijn er natuurlijk zuper veel moertjes en boutjes dolgedraaid door al dat sleutelen bij de meesten.

Originally posted by NastroAzzuro:
het zou dus heel goed wel de viva van batstra kunnen zijn!

idd. Die staat nu dus bij Hamstra. Hij had weer 1 of ander vaag verhaal over die Yas R. ff off topic: Die Blackswan houdt ie als reserve pijp, maar als ik een goed bod doe mag ik 'm wel hebben. Hij weet zelfs dat die dingen nieuw duur zijn. jammer...