Race krukas

Advertisement - register to remove this

Voor wat voor cilinder?

Malossi RHQ
Stage6 HPC
Zijn de 2 die ik het meeste gebruik voor mn racers.

Als het.voor een simpelere 70cc is dan is een Doppler of Rito krukas een goedkoper alternatief
 
Het maakt allemaal niet zo heel veel uit wat je koopt.

Maar voor op de openbare weg gebruik ga je geen 200 euro kostende malossi krukas erin zetten.
Dan zoek je iets rond de 70 euro of zo.
 
Het maakt allemaal niet zo heel veel uit wat je koopt.

Maar voor op de openbare weg gebruik ga je geen 200 euro kostende malossi krukas erin zetten.
Dan zoek je iets rond de 70 euro of zo.
Welke krukas kost tegenwoordig rond de 70 euro dan?
Kijk je hoeft er zeker geen hele dure as in te knallen zoals een team met titanium drijfstang of zulke fratsen. Maar als je een beetje snellere cilinder pakt zoals een 2fast of een speed dan wil je echt wel een goede krukas erin. Althans ik wel, sowieso kut dat je heel je blok weer uit elkaar moet trekken. Maar aangezien de topic starter nog niet heeft gereageerd op welke cilinder erop komt kunnen we blijven discussieren wat beter is
 
Dat kan de mhr vario is groter dan de polini daarom de keuze
Post automatically merged:

Kan prima op originele krukas of iets van vergelijkbare kwaliteit. Zolang er nergens speling zit.. ;)
De cilinder is best pittig hij trek wheeli en dat vind de orinele niet fijn
 
Beetje raar dat je een MHR 2000 vario kiest met een polini overrange. Zou zelf gewoon alles van 1 merk nemen.
Waarom dan?
Buiten dat een overrange weinig uithaalt op deze setup kan een malossi poulie en polini vario gewoon goed samen. Ik rij ook met een Polini snaar op een Malossi overrange puur alleen al omdat de vsnaren van Malossi te veel doorslippen. En als bijvoorbeeld de vario van de topicstarter aan vervanging toe is waarom zou die geen Polini pakken?
 
Waarom dan?
Buiten dat een overrange weinig uithaalt op deze setup kan een malossi poulie en polini vario gewoon goed samen. Ik rij ook met een Polini snaar op een Malossi overrange puur alleen al omdat de vsnaren van Malossi te veel doorslippen. En als bijvoorbeeld de vario van de topicstarter aan vervanging toe is waarom zou die geen Polini pakken?
Zeker maakt het wel wat hoor de toerenloop is heel constand en trekkracht word er ook beter van dus nut heeft het wel .
welke vertanding kan ik best nemen .
ik lees dat meedere kunne primare secundere ma wat is nou goed voor dst de top hoger word en acceleratie er iet oop achteruit gaat Bij deze setup
14-43 secendare
 
Back
Top