This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Race 13 Zwolle 11 september

g-one

Well-Known Member
zo Emmen gehad, laten we ons nu maar richten op zwolle. naar mijn mening een erg coole baan een beetje smal maar wel gaaf met onder alle weersomstandigheden erg veel grip.

Snelste ronde ergens rond de 46,5. kijken wie en of die verbeterd gaat worden.

het wordt voor de standaart klasse kampioens kandidaten een beslissende race (erg spannend)

poll top
1. rik/ik
2. ik/rik
3. kervin
4. kees D
5. wilco

standaart
1. paul
2. #94
3. ben
4. arno
5. rodney

-:-
 
ik ben er zeker ! is een gave baan vindt ik , alleen nog ff kijken of ik daar over de drempel kom met de auto :X
 
ik heb er ook zeeeeker zin in, de derbi heeft nog nooit zo hard gelopen als op emmen, ik hoop dat de derbi ook weer zo KK hard gaat op het redelijk lange eind in zwolle :W

ook ik zal natuurlijk voor de overwinning gaan
 
joop timmer said:
ik heb er ook zeeeeker zin in, de derbi heeft nog nooit zo hard gelopen als op emmen, ik hoop dat de derbi ook weer zo KK hard gaat op het redelijk lange eind in zwolle :W

ook ik zal natuurlijk voor de overwinning gaan
was dat ook zo of leek dat zo? aangezien Tiben en Bouwman niet meededen? :X
 
Kerbinos said:
idd, :X

maar ik heb er zin in om te raggen!!!
Tjonge pas maar op "Kamikaze Kervje" je bent sinds zaterdag in de gelukkige wetenschap dat er hersens in je bol zitten!! jawel (hersenschudding *D )
als je dat nog een keer doet krijg ik een hartverzakking!! :henko:
 
Mijn Pol top

1. rik "brave hart"
2. Ge "G-spot"
3. kervin "kamikaze kervje"
4. kees "longsome Cowboy"
5. wilco

standaart
1. #94 Patrick
2. paul
3. arno
4. benji
5. rodney


EN Dani , ik zou haast zeggen , altijd als ik kom kijken knalt ie eraf of z'n Scoot weigert fatsoenlijk te draaien. ik bonus hem persoonlijk met 100 euro als ie een top 3 rijdt

P.S. wederom 50 euro bonus voor standaard en topscooter 1e kwali
 
Beerke said:
Tjonge pas maar op "Kamikaze Kervje" je bent sinds zaterdag in de gelukkige wetenschap dat er hersens in je bol zitten!! jawel (hersenschudding *D )
als je dat nog een keer doet krijg ik een hartverzakking!! :henko:

't was allemaal show :X

ik zal je niet meer laten schriken hoor beertje :henko:


-:-
 
Last edited:
Kerbinos said:
't was allemaal show :X

ik zal je niet meer laten schriken hoor beertje :henko:


-:-

Beer kon het niet eens zien de floeperd :+ Ik schrok er niet echt van maar toen je zo raar met je handje aan het flapperen was en je stil bleef liggen. rilde het wel even. Zag er heel raar uit Maar gelukkig ben je er weer over heen +ralf+ +ralf+ +pippi+
 

ik weet er echt niks meer van!!

heb nu alleen fucking veel kopijn, en spier pijn! lich nou al vanaf de races op bed!!

maarja zwolle ga ik er weer 200% voor hehe })