This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Race 11 Valkenswaard.....

g-one said:
als je sneller bent als een rijder voor je maar je kunt er op vermogen niet langs dat heb je een groot probleem en niet zou eigenlijk niet mogen.
Daar kan ik helaas ook over meepraten uit ervaring, zeer frustrerend.
 
zip#19 said:
En dat gebeurt niet vaan

Ik vind dat team Roke het toch altijd weer aardig voor mekaar heeft.
Dingen lopen altijd hard en houden het vol.
Een kleine blunder heeft iedereen weleens.
Is ook een beetje het verhaal van,als iets goed is moet je er niet teveel meer aan prutsen.
Meestal gaat er dan meer mis dan goed.


-:-
 
Paar picas:

Patrick..................beetje gespannen voor de game.



Koopmansgroepje.............gezichtsuitdrukkingen spreken boekdelen.......



Zomaar een toffe foto.....
 
he zit je al thuis valentino!?

foto's van standaart scooter nr. 43 heb je die toevallig nog?

groeten
 
BT39 said:
daarom vind ik het een uber baan!
als je alleen in kan halen met meer vermogen/ betere afstelling.
kees

dus niet altijd de beste rijder die wint, je wilt toch winnen omdat je de beste bent en niet omdat je de snelste scoot hebt, dat is natuurlijk ook een wedstrijd de beste tuner maar voor rijders geldt de beste moet winnen,toch!!!!
 
Valentino... said:
Is ook een beetje het verhaal van,als iets goed is moet je er niet teveel meer aan prutsen.
Meestal gaat er dan meer mis dan goed.


-:-

idd eerlijk gezegd hebben wij aan alle scooters na eind maart niets meer gedaan alleen onderhouden.
 
Zoiets dacht ik al jah.
Never change a winning team.........zeggen ze dan,en dat klopt.

OP je reply op Kees:

Je qoute was niet helemaal jofel maar ik begrijp wat je bedoeld.
Het gaat altijd om de beste rijder,vind ik ook.
Maar er is geen mooier moment voor een tuner als je ziet dat "jouw"fiets een gat slaat op de rest.
Toch een teken dat je je werk goed hebt gedaan,eer van je werk dus.

Maar het draait in de racerij op de eerste plek altijd om de rijder.

Een slecht rijder op een uberfiets maakt waarschijnlijk nix klaar.
Een ubercoureur op een mindere fiets kan op een stuurbaan wel degelijk ver komen.

Persoonlijk vind ik valkenswaard wel een toffe baan,omdat de snelheid hoog ligt.


-:-
 
CPI Racing Team said:
he zit je al thuis valentino!?

foto's van standaart scooter nr. 43 heb je die toevallig nog?

groeten

Heb jij ff Fuck veel geluk.



En ga nou niet zeggen dat je het erg vindt voor Rusland te zitten......

-:-
 
er is voor een tuner natuurlijk geen leuker moment dan als zijn machine het snelst is maar...
op het moment dat je een gemiddelde rijder een zeer snelle machine geeft een races rijdt op wemeldinge, brakel, vw, oude staphorst e.d. die hij dan wint en op andere "stuurbanen" kan hij het niet winnen maar toch kampioen wordt zoals enkele jaren geleden, is dit voor de rijder zelf niet leuk want iedereen weet dat zijn machine het kampioenschap heeft gewonnen.
ook kon die rijder niets bijleren tijdens de races omdat de machine toch wel het verschil goedmaakte.
daarom snapte ik niet wat kees bedoelde en of hij serieus was, als hij een wedstijd gaat winnen wil hij toch het gevoel hebben dat hij de beste rijder was die dag en niet dat hij toevallig de bestuurder was van de beste machine.

eigenlijk moeten we voor de race een tuners race houden allemaal even op de testbank en bekers voor de eerste 3.
 
danku wel meneer valentino,

nee zo erg vond ik het niet om voor rusland te rijden.

ging lekker machine liep niet al te hard en sturen ging des ter harder!

ik moet alleen nog oefenen op me fucking linker bocht die gaat wat kutter!

komt goed! emmen genoeg bochtjes

groeten
 
Valentino... said:
@ gé:

Kan jij de 53 ers op Valkenswaard verklaren die van Mil reed een paar jaar terug?

-:-
snelste ronde ooit met een 50 scoot op vw is idd gereden door Yrjo was alleen een 54,4 of 54,6.
ik reed in die race 55 hoog ofzo maar eindigde toch maar 5 seconden achter hem.
ik denk dat de scoot toen zeer kritisch stond afgesteld hij kon ook maar 2 ronde zo hard en toen viel hij terug naar ons tempo.
tevens was de concurentie met ben erg groot (ook polini) zij hebben elkaar opgejaagd. tevens waren dirk zijn scootz erg snel topspeed boven de 120

zonder naast mijn schoenen te gaan lopen verwacht ik dat ik nog 6 à 7 tiende sneller kan als vorige week dan zit ik ook in de 54 hoog.
rik heeft de eerste wedstijd 55 rond gereden.
kortom op een constante scoot kan ook Yrjo geen 54 laag rijden.