dag jongens, heb dus iets opgemerkt nu de roze top uit de inrijperiode is...
als ik vanaf stilstand volgas geef dan pakt de koppeling eerst aan bij +-5000 en bij bijna 6000trpm is de koppeling helemaal open, van daaruit schiet hij naar bijna 10.000trpm om dan bij 30+kmh mooi terug te zakken naar een 9000 - 9200trpm en op dat moment voel je ook heel goed het koppel enz.(kan haast me kop niet rechthouden) en gaat zo lekker door tot topsnelheid zonder dips...
setup is op dit moment :
-roze top 70cc
-standaard uitlaat/carb/krukas
-doppler vario SBR2 met 23,4gr gewicht
-doppler racekoppeling SBR2 replica
-rode malossi drukveer
bougie heeft een mooie bruine kleur en de luchtschroef staat nu op 1.75 slagen(miss dat ik naar 2 slagen ga).
ikzelf was aan het denken om een torque driver te instaleren maar kan ik voorlopig dit al op een andere manier al een beetje 'wegwerken' ??
als ik vanaf stilstand volgas geef dan pakt de koppeling eerst aan bij +-5000 en bij bijna 6000trpm is de koppeling helemaal open, van daaruit schiet hij naar bijna 10.000trpm om dan bij 30+kmh mooi terug te zakken naar een 9000 - 9200trpm en op dat moment voel je ook heel goed het koppel enz.(kan haast me kop niet rechthouden) en gaat zo lekker door tot topsnelheid zonder dips...
setup is op dit moment :
-roze top 70cc
-standaard uitlaat/carb/krukas
-doppler vario SBR2 met 23,4gr gewicht
-doppler racekoppeling SBR2 replica
-rode malossi drukveer
bougie heeft een mooie bruine kleur en de luchtschroef staat nu op 1.75 slagen(miss dat ik naar 2 slagen ga).
ikzelf was aan het denken om een torque driver te instaleren maar kan ik voorlopig dit al op een andere manier al een beetje 'wegwerken' ??