raar stotter probleem

Quincy

Well-Known Member
heey,

ik heb een aerox met gia shot + iets grotere sproeier maat onbekend precies. ongeveer 79 ofzo.

maar nu steeds als het koud is tegen de 5-0 graden dan rijd hij niet stottert echt alleen en als het heel erg tegen zit duurt het echt lang voor hij een beetje voor uit komt. wat is dit? :S

en nu iets nieuws vanmorgr reed ik een fiaduct op en toen begon hij te stotteren of er vuil in carb zat, had vol gas en dan sloeg ie weg en schoot ie weer naar voren dat snel achter elkaar en heel even tot ik tot stilstand kwam. kicke ging goed aan liep normaal stationair, ik weer rijden ging ff toen viel die uit en rolde verder stoppe 1keer kick en toen reed ie weer normaal verder tot aan stage.

nouja ik snap er niks van. iemand zij luchtstel schroef verder open dus meer lucht. gedaan werkt niet. een ander zij een lager hitte graad bougie. heb nu 8 had altijd 6 maar dat maakte volgens de verkoper toener tijd niet uit. is dit nu wel het probleem? de hitte graad.

nja sorry voor het lange verhaal maar probeer het zo in detail mogelijk uit te leggen.
als je iets weet wat ik zelf kan doen. graag dan iets.

best wel dringent en heel vervelend probleem voel me er vrij klote bij.

Mvg,

Quincy

Advertisement - register to remove this

ja en dan? zag bij iemand die zijn benzine christaliseren of hoe je het schrijven mag. denk je dat? of sproeier of wat. nja ik weet het niet maar zou je iets uitgebreider kunnen zijn.

Mvg,

is zal gewoon een afstel probleem zijn..
het weer is anders.. het is kouder.. de motor heeft meer brandstof nodig..

opnieuw afstellen van de carb is een optie :)
en als je toch bezig bent kun je ook meteen alles goed schoon maken

meer benzine? of krijgt ie nou teveel, blauwe rook of in iedergeval donker

mja ben nu weer op de fiets maar moet zo snel mogelijk op de bromm.

dit is echt iets wat ik nou nog steeds niet weet en niet kan vinden.

waar kan je zien die zwarte/bruine/witte kleur @ bougie de 1 zegt dat in de kop gaat de ander weer er buiten enzo mja waar is dat. plaatje ofzo graag want dan kan ik zien of hij meer of minder benzine moet.

en vinnie ik heb me stelschroef wat meer open gedraait is dit dan nu nadelig? aangezien je al zegt meer brandstof.

Mvg

oooow
die van mij is die te koude maar wat is dan warmer had hs 6 nu has 8. maar is een warmer bougie dan 4? of 10? :S nja dan denk ik dat het niet een te groot probleem is verder. en me buiten kant is ook zwart. is dat dan je gas naald? zij iemand.

Mvg

super die link trouwens kon meteen me bougie zien.

oke thx zaterdag eens proberen bij winkel. heb zelf niet het beste gereedschap en moet snel klaar hebben. op school kan het dus niet heb nu stage en daarna vakantie.

nja ieder bedankt houd hem t/m het verholpen is open. dus tot en met zaterdag ofzo.

;)

super

ik wil morge avond proberen zelf kleinere sproeier er in te douwen maar als iuk flotter bakje er af haal blijft er dan benzine uit stromen? of moet ik een kraantje dicht zetten. en waar kon laatst niks vinden.

nog een vraagje. de vlotter bak los halen. geprobeert met gewone schroeven draaier. maar moet je dat met een klein rateltje doen en een kruiskop bitje? :S hij zit zo ontiegelijk vast de 1ne schroef want bij de andere kan je niet een bij. of kan ik de carb er gewoon beter uithalen??

Mvg

Back