This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Raar probleem speedfight

oblampie

Well-Known Member
Ik heb nu 15.000 km gereden met me standaard ontgrensde speedfight,
hij heeft het altijd goed gedaan! heb bij de 12.000 km een nieuwe zuiger er in gezet, maar ik reed gister weg verder starte hij goed enzo... en 500m verderop viel hij in een keer uit, ik probeerde hem te starten en dat lukte ook, enkelt draaide hij stationair met de gashendel vol open...
dus ik thuis me luchtfilter kap er af, toen deed hij het ietsje beter afentoe kwam hij in toeren en afentoe verzoop hij leek het wel.
kan iemand mij een tip geven?

heb de carb. al schoongemaakt, en ook al een andere bougie
alvast bedankt

Lucht/benzine verhouding goed?

Je zei: alleen stationair met volgas... moet je de stationairschroef ff beetje bijdraaien... dat zou kunnen helpen...

het rare is dat ik er er juist niks aan gedaan heb 3000km lang.. en ik reed en het was net of je de contactsleutel omdraaide... woooooaaaap uit!

het rare is dat ik er er juist niks aan gedaan heb 3000km lang.. en ik reed en het was net of je de contactsleutel omdraaide... woooooaaaap uit!

Hmm, oke... heb je een powerfilter? of het originele filter ontgrensd?
dan zou ik de begrensing er weer in doen en dan een wat kleinere sproeier pakken en dan maar weer eens proberen. kijken hoe hij dan loopt!

Beetje onzin natuurlijk, je afstelling veranderd niet vanzelf laat staan dusdanig dat je hele scooter niet meer loopt. Heb je geen warmloper gehad? Haal de cilinder er eens af en bekijk die, misschien zuigerveer geknapt, vuiltje in je sproeier geschoten, kan best veel zijn.

Beginnen bij het begin hij vonkt nog wel goed en constant? Carb goed schoongemaakt ook de stationair sproeier als die erin zit?