raar probleem met neo's ...

ric_0209

Well-Known Member
hey,
ik ree vandaag bij een vriend van me weg en onderweg begint me scoot ineens te stoten/stotteren dus ik meteen sleutel omgedraaid, en langs de kant gaan staan(was bang voor warmloper oid).
toen 5 min later proberen te starten, electrisch start ie niet meer, maar electrische start was zohoezo al slecht.
als ik kick moet ik gas bij geven, dan loopt ie effe, maar heel onregelmatig in toeren, en als je volgas blijft geven prutteld ie en denk je dattie uitvalt, en dan knalt ie ineens zoals normaal weer door, en dan prutteld ie weer en valt ie uit :S.
is dit n warmloper?
want hij loopt dus wel nog/is nog aan te krijgen, maar doet heel vaag.
ik denk eigenlijk zelf niet dat het een vastloper/warmloper is want ik reed pas 2/3 minuten en t was ook nogal koud, dus denk niet dat ie te warm is geworden.
ik heb al wat rond gevraagd en nou zeggen sommige dat t mijn onsteking is, kan dit?
 
Advertisement - register to remove this

Hee, ric
Zelfde probleem met Neo's ('99) gehad.
Scooter van voor naar achter uit elkaar gehad, behoorlijk wat onderdelen vervangen zonder het probleem op te lossen.
Uiteindelijk gevonden; het bleek een massa-sluiting te zijn bij het kontaktslot. Wit/zwart kabeltje uit het kontaktslot bleek tegen het frame blank te liggen.
Ook het stekkerblokje van het kontaktslot was verrot, deze met connectors door verbonden.
Denk ook even aan het gaatje in je tankdop (is die niet verstopt)?
Hoop dat je er iets aan hebt. groet smokebuster
 
Back
Top