Raar probleem elektrische start!

YamahaNeos89

CelestiaL
Ik heb een raar probleem met mijn elektrische start, als ik naast de scooter sta start hij gewoon. als ik op de scooter ga zitten en ik probeer hem te starten doet hij het ineens niet! Je hoort wel een schakelaar schakelen maar er gebeurd niks! moment dat ik me reet van de buddyseat afhaal start hij gewoon! wth mensen wat kan dit zijn?! Ik heb kabeltjes bij de startmotor al gecheckt maar daar was niks mis mee...ik snap het ff niet :? iemand enig idee?
 
Advertisement - register to remove this

Ik heb een raar probleem met mijn elektrische start, als ik naast de scooter sta start hij gewoon. als ik op de scooter ga zitten en ik probeer hem te starten doet hij het ineens niet! Je hoort wel een schakelaar schakelen maar er gebeurd niks! moment dat ik me reet van de buddyseat afhaal start hij gewoon! wth mensen wat kan dit zijn?! Ik heb kabeltjes bij de startmotor al gecheckt maar daar was niks mis mee...ik snap het ff niet :? iemand enig idee?


heb je een te dikke reed:p
mare ik heb het vaker gehoord en die zeiden dat er een breuk in de kabel zit.
het kan ook zijn dat er een kabel klem zit tussen de buddy en het frame.
 
babel breuk. chek bij je accu de dikke draad die naar je accu loopt die zit tegen het frame aan. als jij op je scooter gaat zitten gaat je scooter naar beneden en drukt je frame tegen de kabel aan waardoor er geen contact meer is. ff chekke dus
 
Hahaha ja ik heb de rem ingedrukt ja :p Ik weet dat me massa naar de kloten is. Mn hele dashboard doet het niet, behalve als ik vol in de ankers hang. Dan brand mijn hele dashboard (grootlicht, benzine, olie etc) als een kerstboom. Maar vond t raar dat hij t niet deed als ik erop zat en wel als ik stond. Mja ik kan er zo ook wel mee leven. hij doet t tenminste nog ;).
 
9/10 zit de fout aan de rode draad aan de starter zelf en niet aan de batterij.
Ik vermoed, aan je naam te zien, dat het om een neos gaat?

De rode draad die aan de starter zit is een fiche. Die zit er dus opgeschoven.
Omdat er veel vuil en water aankomt durven die wel eens niet meer klemmen.

Of een nieuwe klem erop zetten, of tijdelijk herstellen door de fiche terug wat
plat te drukken.

(Rode draad loopt bovenop de starter, kan je zo aan)
 
Problempje

ik heb een Speed Fight II
heb een vraagje:
hoe kunt je teste of een electrice schoke het normaal doet?

sorry dat ik op verkeerde pagina zit, weet niet welke pagine ik moet kijken:p
 
Back
Top