Raar probleem aprilia sr 50cc (piaggio blok)

Fernandos0475

New Member
Hey hallo ik ben nieuw op dit forum ik heb een aprilia sr50 van 2008 met een piaggio / runner blok watergekoeld.

Daar heb ik een heel appart probleem aan en ik ben rade loos want me accu is goed zit sinds 1 week een nieuwe in. Maar me verlichting doet het niet me toeter wel elektrische start wil wel maar me startmotor is kapot dus die doet niks. Maar wat ik dus raar vind ia dat me toeter en elketrichste start het wel doen maar me verlichting helemaal niet en als ik me achterlamp los haal doet me voorlicht het wel als ik hem op toeren jaag iemand die hier meer van weet?
 
Advertisement - register to remove this

Hoi, zelf jaren een SR50 gehad, welliswaar met Minarelli blok maar deze had vaak problemen met de spanningsregelaar.
Meet eens de waarden aan de accu met een multimeter, zowel met lopende motor en wanneer hij uit staat.
 
Sparky,
Ik krijg het idee dat er een sluiting zit in je achterlicht.

Is de fitting nog ok?
Zit in je achterlicht het juiste duplo-lampje?

Ik zou eens kijke
Post automatically merged:

Hoi, zelf jaren een SR50 gehad, welliswaar met Minarelli blok maar deze had vaak problemen met de spanningsregelaar.
Meet eens de waarden aan de accu met een multimeter, zowel met lopende motor en wanneer hij uit staat.
Ik ga een testen want het is best vreemd idd
Post automatically merged:

Ik krijg het idee dat er een sluiting zit in je achterlicht.

Is de fitting nog ok?
Zit in je achterlicht het juiste duplo-lampje?
Ik ga eens kijken want ik heb zelf het idee dat die de stroomkring nu niet rond maakt
 
Back
Top