Raar probleem aerox

rubievgoor

Well-Known Member
Hallo,

Mijn aerox vonkt niet meer, mijn zekering was doorgebrand, en de lichten branden niet meer met kicken MET EEN NIEUWE ZEKERING!

Scooter deed het perfect todat de kappen erop gingen.
Dus wat kan dit zijn?

Zelf heb ik het vermoeden dat het aan de koplamp licht want voor de rest is het elektrische circuit gesloten, en zodra de kappen erop komen komt alleen de koplamp erbij.

Gr Ruben
 
Advertisement - register to remove this

Kabeltjes controleren. Niet perongeluk een kabeltje doorboord met een schroefje toen je de kappen er op zette?
 
Kan je hem wel starten zonder de kappen erop?:p of brand dan wel het achterlicht?
En ander evt alle kappen er ff af laten scoot aantrappen voorlicht erop en dan kijken ;)!
Anders cdi/ bobine / spanningsregelaar ook al heb je die vervangen checken!
 
Kabeltje los getrokken? Sluiting gemaakt? Die zekering brand niet voor niets door natuurlijk. (wat overigens nog niet verklaard waarom hij niet start, heb je niet bij je contact per ongeluk een kabeltje los getrokken?)
 
kijk ff of een kabeltje van je kabelboom is doorgebrand dat 2 kabels tegen mekaar aan komen, had ik ook de massa en de nul draad va mijn bobine waren aan elkaar gesmolten en ze maakten kortsluiting, kijk even of jij misschien ook zo'n probleem hebt.
 
misschien geeft hij een te kleine vonk of staat je ontsteken te vroeg. probeer gewoon ff alles elektrisch na te kijken evt nieuwe kabelboom of bobine cdi en shit.
 
misschien geeft hij een te kleine vonk of staat je ontsteken te vroeg. probeer gewoon ff alles elektrisch na te kijken evt nieuwe kabelboom of bobine cdi en shit.
Mijn onstekeking kan niet plots anders worden. want VOOR dat de kappen erop zaten deed hij het perfect! Maar met kappen maakt hij ergens kortsluiting en NEE hij doet het niet als ik nu de kappen deraf haal!

Maar ik verwacht ook weer de cdi maar waar kan ie sluiting maken dan?
 
Kabeltje los getrokken? Sluiting gemaakt? Die zekering brand niet voor niets door natuurlijk. (wat overigens nog niet verklaard waarom hij niet start, heb je niet bij je contact per ongeluk een kabeltje los getrokken?)
Nee alle kabels zitten vast heb um van boven naar beneden goed na zitten kijken
 
Hallo,

Mijn aerox vonkt niet meer, mijn zekering was doorgebrand, en de lichten branden niet meer met kicken MET EEN NIEUWE ZEKERING!

Scooter deed het perfect todat de kappen erop gingen.
Dus wat kan dit zijn?

Zelf heb ik het vermoeden dat het aan de koplamp licht want voor de rest is het elektrische circuit gesloten, en zodra de kappen erop komen komt alleen de koplamp erbij.

Gr Ruben

Tja trek de voorlamp er eens af en probeer het nog eens..

Nogmaals..
 
Back
Top