Raar probleem aerox??

rubievgoor

Well-Known Member
Hallo, mijn aerox deed heel raar en nu doet hij niets meer.
onder het rijden merkte ik al dat hij wat raar deed want als ik beetje op snelheid was en daarna het gas los liet en hem uit liet rollen voelde ik echt dat er ie best zwaar uitrolde met een raar zacht geluid. even later deed hij dus niks meer hij viel niet uit maar hij maakte een raar geluid en reed nog wel maar heel heel heel zacht, hij kwam vooruit maar meer ook niet. daarna viel hij dus uit. hij kikt wel gewoon zonder gepiep of gestoot. maar hij heeft wel minder compressie lijkt het. mijn vertanding is ook gewoon goed heb hem net nagekeken en die ziet er nog als nieuw uit.

wat kan het nu zijn? een vastloper gaat toch met meer geweld? en dan zou ik toch ook niet meer zo licht kunnen kicken?

groeten ruben
 
Advertisement - register to remove this

Denk ook niet dat het echt een vastloper is..., meer een vette warmloper wat heeft geresulteerd in waarschijnlijk een gebroken zuigerveer aangezien je momenteel minder compressie ervaart.

Rest alleen om het geheel te demonteren en de visuele check doen.
 
Denk ook niet dat het echt een vastloper is..., meer een vette warmloper wat heeft geresulteerd in waarschijnlijk een gebroken zuigerveer aangezien je momenteel minder compressie ervaart.

Rest alleen om het geheel te demonteren en de visuele check doen.
maar is mijn cilinder dan niet beschadigt denkje?

en nog iets de cilinder en zuiger en lagers zitte er nog maar net 3 maanden in.

koelvloeistof was er ook nog genoeg.
 
Als die is warmgelopen is de cilinder wel beschadigd, maar misschien nog te redden met een hoonbeurtje. Maar als je zuigerveer gebroken is, is de kans groot dat je cilinder overleden is. Je zal gwn even de cilinder moeten demonteren om te weten waar je aan toe bent.
 
Back
Top