S Snailslushy New Member 19 June 2024 #1 Hallo allemaal ik heb een Peugeot vivacity 2005. Ik had laatst m’n carterkap eraf gehaald maar nu maakt ie een raar sissend/piepend geluid weet 1 van
Hallo allemaal ik heb een Peugeot vivacity 2005. Ik had laatst m’n carterkap eraf gehaald maar nu maakt ie een raar sissend/piepend geluid weet 1 van
babayan Zip Type 3 >:) 19 June 2024 #2 heb je de boel goed en vast terug gemonteerd? ben je daar zeker van? Upvote 0 Downvote
bartj HousePaus 21 June 2024 #3 Snailslushy said: Hallo allemaal ik heb een Peugeot vivacity 2005. Ik had laatst m’n carterkap eraf gehaald maar nu maakt ie een raar sissend/piepend geluid weet 1 van Click to expand... Ook al terug gemonteerd? Lijkt me nou geen hogere wetenschap dat er dan wss iets niet goed zit. Nog keer eraf en opnieuw proberen Upvote 0 Downvote
Snailslushy said: Hallo allemaal ik heb een Peugeot vivacity 2005. Ik had laatst m’n carterkap eraf gehaald maar nu maakt ie een raar sissend/piepend geluid weet 1 van Click to expand... Ook al terug gemonteerd? Lijkt me nou geen hogere wetenschap dat er dan wss iets niet goed zit. Nog keer eraf en opnieuw proberen
S Snailslushy New Member 21 June 2024 #4 babayan said: heb je de boel goed en vast terug gemonteerd? ben je daar zeker van? Click to expand... Ja ben er zeker van heb m meerdere x en er op en af gedaan Post automatically merged: 21 June 2024 bartj said: Ook al terug gemonteerd? Lijkt me nou geen hogere wetenschap dat er dan wss iets niet goed zit. Nog keer eraf en opnieuw proberen Click to expand... Ja heb hem meerdere x en er op en af gedaan en steeds t zelfde geluid Upvote 0 Downvote
babayan said: heb je de boel goed en vast terug gemonteerd? ben je daar zeker van? Click to expand... Ja ben er zeker van heb m meerdere x en er op en af gedaan Post automatically merged: 21 June 2024 bartj said: Ook al terug gemonteerd? Lijkt me nou geen hogere wetenschap dat er dan wss iets niet goed zit. Nog keer eraf en opnieuw proberen Click to expand... Ja heb hem meerdere x en er op en af gedaan en steeds t zelfde geluid
T Tim Ark Well-Known Member 21 June 2024 #5 Misschien steekt de zaak in de carterkap te ver uit. Ff kijken of je de boel kunt terugduwen. Upvote 0 Downvote