Raar geluid uit carter sym jet 4

Maurik123

Member
Hallo,
Ik heb een sym jet 4, 4 takt. Nu heb ik laatst een polini variokit erop gepleurd. Ook nieuwe trekveertjes. Maar hiermee maakt de koppeling een heel erg krassend geluid als hij aangrijpt. Dit ongeveer bij 45 km/u. Top is ongeveer 60.

Nu heb ik de koppeling schoongemaakt met remreiniger. En de vlakken opgeschuurd van zowel de koppeling als die van de behuizing. Ook weer de oude veertjes erin gedaan en nu lijkt het minder.
Wat kan ik hier aan doen?
 
Advertisement - register to remove this

Je moet het er ook niet op pleuren , maar netjes monteren , zal wel een kwestie van inslijten zijn lijkt mij . En anders de aangrijp punten , aan het eind van de voering , iets schuin af vijlen , deden we ook altijd met nieuwe remschoenen , waar dit standaard niet was gedaan .
 
Je moet het er ook niet op pleuren , maar netjes monteren , zal wel een kwestie van inslijten zijn lijkt mij . En anders de aangrijp punten , aan het eind van de voering , iets schuin af vijlen , deden we ook altijd met nieuwe remschoenen , waar dit standaard niet was gedaan .
Pleuren was ook niet het geval haha. Vond het een grappig woord. Kun je een foto sturen wat je precies bedoeld met eind van de voering?
 
Back
Top