raar geluid tijdens rijden uit carter ?

caramelroxx

kappe en knalle !
mijn brommer rijd heel normaal normaal geluid enzovoort.. maar de laatste tijd als ik op de 70 - 80 km per uur kom dan komt er zo een zoemgeluidje uit echt vet irritant ! ik dacht eerst aan kapotte lagers maar ik voelde aan de vario en daar zat niets van speling op en toen ging ik zonder carterdeksel rijden en toen was ik er vanaf wat kan dit zijn ? :? krukas en lagers zijn een half jaar oud er zit een dr tuning krukas onder met racelagers
 
Advertisement - register to remove this

als je zonder je carterkap niks hoort, moet het haast wel je kickstartrondsel zijn...
of zit je pakking niet goed? misschien was hij aan 1 kant "naar binnen gevouwen" en kwam tegen je halfpoulie aan ofso?

krijg je dat effect van je fiets met kaartje tussen de spaken van =-]
 
Last edited:
..

[quote = smonjirez; 3112112] Er bestaat niet iets als "racelagers", het zijn allemaal gewoon typen, vermoedelijk van SKF.
Enne, wat voor brommert heb je? [/ Quote]
een aerox
 
[quote = hoijooo; 3112750] als je zonder je carterkap niks hoort, Moet je het haast wel kickstartrondsel zijn ...
de pakking zit je niet goed? Hij was misschien aan 1 kant "naar binnen gevouwen" en Kwam tegen je halfpoulie aan ofso?

krijg je dat effect van je fiets met kaartje Tussen de spaken van =-][/ quote]
mijn garagist zei ook dat het mn kickstartrondsel kan zijn het probleem heb ik hoopik opgelost want heb er geen last meer van +ralf+
 
Ik heb een raar geluid bij de koelvin. Sinds 2 weken ongeveer heb koelvin vliegwiel en daar binnen al helemaal schoon gemaakt vliegwiel van binnen en buiten met staalborstel roest weg gehaald.
Ik denk dat het me krukas is ik hoop snel van een van jullie te horen dit is de youtube link:


mvg angelo bod
 
raar geluid bij koelvin sinds 2 weken ongeveer heb koelvin vliegwiel en daar binnen al helemaal schoon gemaakt vliegwiel van binnen en buiten met staalborstel roest weg gehaald ik denk dat het me krukas is ik hoop snel van een van jullie te horen dit is de youtube link
mvg angelo bod

Je video is private, we kunnen hem niet zien.
 
Back
Top