Raar geluid starten

DH064

New Member
Als ik mijn scooter E-start komt er een soort tik geluid uit de scooter(carter). Ook heeft de scooter soms last met starten in de wintertijden. Het tikgeluid op het begin, zo klinkt het. Ligt dit aan de bendix? Ook klinkt mijn scooter toch wel harder, dan een normale 50cc die opgevoerd is. Is dit hetzelfde probleem kom er namelijk niet achter

Advertisement - register to remove this

Ook heeft de scooter soms last met starten in de wintertijden.
Waaruit bestaat die "last " , het tikken wat je hoort , kan van de bendix zijn die uitslaat , of als de startmotor het niet doet , van het relais , dat zit alleen niet in het carter . Wat het geluid aan gaat , kun jij alleen dit beoordelen , is je uitlaat dicht ? heb je soms een powerfilter op de carb Plaats anders eens een geluids opname hier . En om welke scooter gaat het hier ?

Waaruit bestaat die "last " , het tikken wat je hoort , kan van de bendix zijn die uitslaat , of als de startmotor het niet doet , van het relais , dat zit alleen niet in het carter . Wat het geluid aan gaat , kun jij alleen dit beoordelen , is je uitlaat dicht ? heb je soms een powerfilter op de carb Plaats anders eens een geluids opname hier . En om welke scooter gaat het hier ?
Hallo,
Het gaat om een zip4t 2v opgevoerd. Ik zal straks het geluid erbij zetten, ik twijfel enorm tussen de bendix en de krukaslagers maar zal t dus waarschijnlijk de bendix zijn?

Hallo,
Het gaat om een zip4t 2v opgevoerd. Ik zal straks het geluid erbij zetten, ik twijfel enorm tussen de bendix en de krukaslagers maar zal t dus waarschijnlijk de bendix zijn?
Is nogal een verschil of krukaslagers of een bendix haha....

Dat test je in 2 sec, carterkap eraf bendix eruit carterkap erop en aantrappen. Weet je in elk geval of je bendix goed is of niet.

En het vele lawaai kan een losse of gescheurde uitlaat zijn kijk dat ook ff na zou ikzeggen

Write your reply...
Back