raar geluid carter aerox 2005 lc

Status
Not open for further replies.

AEROX333

AEROX333
hallo iedereen ik heb laatst een aerox gekocht en opgeknapt zie hier vervangen onderdelen:
powerfilter polini
naraku sport 50cc cilinder + zuiger
hebo imitatie koppeling met blauwe trekveertjes
naraku sport V2 variateur
nieuwe kickstart as
nieuw kickpedaal

na een tijdje gereden te hebben hoor ik iets trillen in de buurt van de carter aan de buitenkant en kijk even langs de weg
als de brommer loopt en ik druk de kickstart ietsjes naar beneden maakt hij een best naar geluid en de veer van de kickstart is ook niet helemaal 100 meer kan het misschien komen door de trilling dat ik dit geluid hoor?? en dat geluid als ik de kickstart ietsjes naar beneden doe onder het rijden hoort denk ik ook niet helemaal
 
Advertisement - register to remove this

Nooit de kickstart naar beneden drukken als hij loopt! Komt alleen maar meer schade zo!

Maar goed, het kan zijn dat er wat speling zit op je kickstartrondsel, die zit in de caterkap.
 
Haal de carterkap er eens af , misschien blijft het kickstart Ronsel plakken / kleven , en schiet niet geheel terug.

Carterkap er af halen , schoonmaken , mechanische delen invetten ... misschien is dat de oplossing.
 
Of de kickstart veer zit niet goed waardoor je kickstarter zakt en zo je rondsel laat aanlopen. de veer moet goed opgespannen staan in het carterdeksel
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top