Raar geluid bij bepaald toerental en hoger.

Michelg

Member
Beste,
Mijn Speedfight 2 snor (loopt wel harder, maar verder allemaal originele onderdelen naar mijn wetens) maakt een schel geluid wanneer ik tot een bepaald aantal toeren kom en hoger (wanneer ik tussen de 20-30 km/uur rijd). Dit klinkt heel raar en ook niet fijn. Bendix werkt niet. Dus die eruit gehaald, maar geen resultaat. Heb een nieuwe vario en rolletjes erin gezet laatst en deze zitten allemaal keurig op hun plaats inclusief de variogeleiders, dus dit is het ook niet denk ik. Ik heb ook laatst een nieuwe standaard erop gezet (misschien heeft het er iets mee te maken?). Het geluid hoor je zowel links als rechts even hard en zou misschien ook vanuit het midden kunnen komen. Misschien een probleem met de uitlaat of iets ergers? Link voor het geluid:

Edit: nog wat info over de snor: bij mijn snor is de varioplaat verwijderd en vervangen door een varioring. De prop en de carb begrenzer zitten er nog in.
Edit: ik heb dus twee vragen. 1. Wat zou dit kunnen zijn en 2. Kan ik hiermee gewoon rijden of zacht rijden en dan hoor ik geen geluid of toch liever helemaal niet rijden?
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Back
Top