raar carburateur probleem

Status
Not open for further replies.

gofastrox

Well-Known Member
hallo, ik heb sinds enkele dagen het probleem dat mijn gasklep volgens mij niet helemaal sluit nadat ik de gas loslaat om te remmen voor een bocht ofzo, als ik dan weer heel even de gas open trek en terug laat zakken gaat hij wel weer normaal stationair:?. Het probleem komt 's ochtends en 's middags warm en koud voor, dus aan het opwarmen kan het niet liggen. de scooter valt dus niet helemaal terug naar stationair maar maakt een raar prrrrrrrt. geluid en valt soms even terug naar stationair en daarna weer dat prrrrrt geluid graag hulp wat er mis kan zijn?

Advertisement - register to remove this

setup:
50cc std
std 12mm carb
p1 vario
yasuni r ontgrenst

sproeier 84
4.7 gr rollen
gele drukveer
rode trekveren

some1? ik denk dat mijn carburateur de benzine toevoer niet goed afsluit als ik de gas los laat, aangezien ik 's morgens ook eerst een paar keer moet kicken voor hij start

Vind ik raar... Ik heb een iets zwaardere setup en hoef bijna altijd maar 1x te kicken met sproeier 76...
Heb je je bougiekleur al wel gecheckt? En wat heb je, handchoke of autochoke? En werkt dat nog wel naar behoren?

nou ik heb eerst 4 maanden gereden dat hij het gewoon goed deed en nu heb ik ineens dat probleem, de dealer raadde mij ook aan dat pijpje eruit te halen...

Mja, met zon setup zou ik je dat niet aan raden, win je niets mee.
Misschien komt het door het warmere weer? Iets kleinere sproeier?

Status
Not open for further replies.
Back