[R] snorbrommertje of pia lang blok gezocht

Status
Not open for further replies.

jodix36

Well-Known Member
ik ben op zoek naar een snor brommertje, maakt niet uit wat't is, alst licht't maar doet, en als hij maar fatsoenlijk loopt, hij moet er niet AL te krot uit zien, een spuitbeurtje mag wel, maar niet datie eerst compleet gereviseerd dient te worden

een tomosje ofzo zou perfect zijn, en solex of spartamet zou helemaal fantastisch zijn :W

een ander optie is een bijna compleet tyophoon blok ofzo, hij mag de ontsteking, koppeling, v snaar, vario en uitlaat missen maar vertanding 't liefst wel erin, als dat niet is is't ook niet echt een punt
de koelkappen moeten er wel bij zijn als't een ac is, want ik wil'm onder m'n ntt schroeven, maar die is lc.
de 8errem moet 100 mm zijn

ik zou hem graag willen ruilen tegen mijn ps one
ik doe er niks meer mee omdat er niet meer zulke leuke spelletjes op uitkomen, en ik binnekort een ps 2 wil gaan kopen
en mss dat je je eige verveelt en dan kun je wat op dat ding gamen
het is dus de kleine playstation 1
er zitten 2 dual shock controlers bij, een geweer, een scooterstuurtje (om race speletjes mee te spelen) en een vage controler die je in 1 hand kunt houden, en dat als je die beweegt dat je dan naar links of rechts, of vooruit of 8eruit gaat enzo. en een memory kaart of 3
hij is omgebouwd, dus kun je er gekopieerde spelletjes op spelen.

er zitten een hoop spelletjes bij,

origineel
need fore speed road challenge
dune
time crisis project titan
motocross mania 2
worms
dodgem arena

gecopieërd
nba basketball 2000
coolboarders 2001
point blanc
point blanc 3
dead ore alive
crash bash
soul blade
rc tyco
south park rally
nhl 2001
tony hawk's pro skater
dragon ball Z ultimate battle 22
ecw anarchy rulez (een buut worstelspelletje)
harry potter en de steen der weizen
harry potter en de geheime kamer
mike tyson boxingdriver 2 (2 cd's)
tom en jerry
tekken 3
f1 champion ship season 2000
fighting force 2
crash bandicoot 3
fifa football 2002

origineel heb ik ook nog james bond tomorow never dies en moto gp racing, maar die zou ik ff op moete zoeken mss dat een neefje van mij ze heeft (weet niet of ik ze al terug heb:P)

hij HOEFT niet perce weg, want ik heb van de winter toch niet zo hard een snorfietsje nodig, en ik kdan van de winter me playstation nog wel gebruiken, omdat't al zosnel donker is

ik wil wel bijbetalen, of desnoods alleen betalen, maar niet teveel:P
voeg me anders maar toe jodix36@hotmail.com

Last edited:
Advertisement - register to remove this

Status
Not open for further replies.
Back