[R] Nokia 6100 (LG oid)

Status
Not open for further replies.

Mikkee..

GC Sjlet
met lichtblauw frontje, aankoopsbewijzen e.d. zijn aanwezig, laat maar horen of je wat hebt liggen, laat maar horen!

grtz

Advertisement - register to remove this

Ik heb net ff gekeken naar de prijzen, en dan is idd bijbetaling van jouw kant logisch. Bied maar iets, en ik wil btw mijn tel. niet zo heel graag wegdoen :)

Originally posted by Nicolás
Ik heb net ff gekeken naar de prijzen, en dan is idd bijbetaling van jouw kant logisch. Bied maar iets, en ik wil btw mijn tel. niet zo heel graag wegdoen :)

ja, de w7000 is nieuw iets van tussen de 250 en 300, en als de 6100 ook nog iets van 150 waard is, zowieso, samen met 2 batterijen, en 2 achterklepjes erbij, en jouwe 2ehands is, zou ik op een bijbetaling van E60,- komen oid..

grtz

Originally posted by Mike@HSC
ja, de w7000 is nieuw iets van tussen de 250 en 300, en als de 6100 ook nog iets van 150 waard is, zowieso, samen met 2 batterijen, en 2 achterklepjes erbij, en jouwe 2ehands is, zou ik op een bijbetaling van E60,- komen oid..

grtz
Wel erg aantrekkelijk moet ik zeggen, maar heb ff nagedacht, ik kon geen reden bedenken waarom ik zou ruilen eigelijk. En daar komt ook nog eens bij dat mn abbo over niet al te lange tijd is afgelopen...
Ik hou m nog even liever zelf :)

En als ik m toch zat ben, dan ben jij de eerste die het hoort.

Status
Not open for further replies.
Back