[R] mijn club3d radeon9700pro tegen jouw nvidia fx5700 oid

Status
Not open for further replies.

Wackoflo

(Re)Member
Mijn N-force chipset van me nieuwe mobo vind radeons maar nix dus 1 en al drama terwijl die dingen op VIA chipsets prima lopen. Kortom ik zoek een nvidia kaart die niet tot nauwelijks onder doet voor de radeon die ik nu heb.

btw de radeon is niets mis mee en draait als een gek!

Advertisement - register to remove this

ik heb een Nvidia 128mb 5200 ofso iets
is dat wat ?

hmm ik zie nu pas dat je wil ruilen tegen 5700 :rolleyes:

de fx 5200 is de opvolger van de 2mx en 4 mx enzo.. das me toch iets te langzaam.

ik vind et niet erg alsk der wat op acheruit ga met een msi fx5700 of van asus ofzo maar dit word em niet.. toch bedankt!

van welk merk is het bordje.. ik zoek wel iets in de trant van asus of msi oid

ik wacht nog ff af of der nog snellere aangeboden worden btw :)

ik zoek dus meer fx5700 minimaal anders ist echt te langzaam
misshcien datk een ti4800 overweeg maar lager gaan we niet :)

sorry impact

Een ding weet ik wel, op DirectX8.0 scoort de ti4200 beter als een Fx5700.... En aangezien huidige games toch allemaal nog geen DirectX9.0 gebruiken, zou ik voor een 4200 gaan, maar dit puur als advies.

Neem als voorbeeld far cry.. mijn radeon kenkert die 4200ti der keihard uit qua framerate en beeldkwaliteit. 1280x1024 medium AA en voor de rest alles op high gewoon supersoepel.. maargoed volgens mij is dat ook een directx9 engine en die komen er toch steeds meer...dus bedankt voor je tip maar ik ga liever van de toekomst uit.

maargoed: of een fx5700 oid of cash :D

Hey, ik heb een G-Force FX5600 256mb... ik wil opzich wel ruilen. Laat maar horen of je het wat vind.

Status
Not open for further replies.
Back