R-Force uitlaat?

SanderB

Well-Known Member
Weet iemand misschien waar ik zo'n R-Force uitlaat kan halen en wat dat kost? (Peugeot).
Ik hoor allemaal verhalen dat het geweldig loopt op een MHR Replica 70cc, dus ga ik binnenkort maar eens zo'n pijpje aanschaffen.

Advertisement - register to remove this

Schijnt wel lekker bruut te zijn op een Peugeot, maar ik zou beter een Blackswan halen
smile.gif
Waarom??? Is gewoon de beste uitlaat voor Peugeot
smile.gif
Draait lekker veel toeren (1000rpm meer als een For Race), maakt een vet geluid en ziet er vet uit
smile.gif

Over R-Force weet ik eigenlijk niet echt iets, maar zal vast wel verkrijgbaar zijn bij de "betere" dealer
wink.gif

Greetz

met die BS ben ik het echt eens, die is gewoon geweldig op de sf, je haalt er met alles standaard al 105 mee op de teller, en het trekt nog lekker ook. en op 70 blaast het al helemaal he.

Originally posted by Ronnie Runner:
gianellie

GIANNELLI
wink.gif

Het is wel redelijk bekend, onder het Peugeot volk, die zich er echt in verdiepen dat de R-Force absoluut geen slechte pijp is
wink.gif

Maar als je een Blackswan eronder zet en goed afstelt, dan ben je van kwaliteit en prestaties en sounds natuurlijk verzekerd!
smile.gif

Greetz

de BlackSwan doet het idd echt lekker onder speedfight, het geluid heeft wel iets weg van een cross-brommer,ik haal nu al redelijk makkelijk de 100km/h (op teller
wink.gif
) en hij`s nog niet eens afgestelt !.....

Goed, de "echte" R-Force experts hebben zich nog niet gemeld, maar ik heb begrepen dat de R-Force beter is dan de For Race/Blackswan dus daarom ben ik er zo in geintresseerd
smile.gif

Maargoed, als er geen replies komen van mensen die er ervaring mee hebben schiet ik er ook weinig mee op...

Ik kan je vertellen dat het PGO-raceteam heeft gereden met R-force op MHR cilinders. Op de 70cc MHR-funscoot zit ie nog steeds en presteerd niet slecht, veel koppel onderin.

mijn ervaringen met r-force = slecht...

dus daarom.. BLACKSWAN

maarruh zoals joor zei... ze kunnen het dus wel goed doen...

Okee, genoeg gespeeld
biggrin.gif

Hier wordt Ogre natuurlijk ook niet wijzer van
wink.gif

Hij wil gewoon weten hoe de R-Force presteerd
smile.gif
Heel logisch natuurlijk, want z'n scooter is net gestript door de wouten en hij wil gewoon een nieuwe vette blaas setup hebben en wat nieuws proberen
smile.gif

Je kan em gewoon kopen en proberen
smile.gif
Als die pijp wel gebruikt wordt in de race op Peugeot, dan zal ie niet verkeerd zijn, maar ik weet gewoon uit ervaring, dat de Blackswan de echte blaaspijp is op een toeren jagende Peugeot. De For Race en de Yasuni R houden met een gelijke setup, de Blackswan niet bij.
Kwa geluid is de Blackswan natuurlijk het vetste, daarna de Polini For Race en dan de Yasuni R (niet zo'n herrie producent als de Blackswan en For Race
smile.gif
) en van de R-Force heb ik het geluid eigenlijk nog nooit gehoord. Hoe klinkt die eigenlijk??? Beetje vetjes, of driemaal niks?
De Polini For Race is best wel prijzig, de Blackswan ook wel. De Yasuni R is dan weer ietsjes goedkoper en van de R-Force weet ik het niet.
Zie maar watvoor pijp je koopt
wink.gif

Greetz

Back