Quote

MaCe

Well-Known Member
Keb ergens een uitspraak gelezen, en ik denk dat we het hier ALLEMAAL mee eens zijn, of niet ?

De situatie is thans net zo als met auto's en motoren: je mag dan een Mercedes Sport, een Ferrari of een Porsche hebben, harder rijden dan 120 km/u is verboden. Dat geldt eveneens voor motorfietsen die wel driehonderd halen. Voor brommers nu dus ook. Je kúnt nu weliswaar harder, maar het mág niet!
 
Advertisement - register to remove this

mee eens, maar dan moet de boete regeling ook veranderd worden!

Niet dat als je een x 70 rijdt dat gelijk heel je scooter gedemonteerd wordt maar dat het precies hetzelfde gaat als met auto's! dus gewoon xx kilometer te hard is scooter in beslag genomen!
 
et gaat binnenkort veranderen en dan IS het inderdaad net als met auto's de leveranciers komen dan ook met 70cc motoren op de markt, heb ik eens ergens gelezen!
 
Dat van die 70cc zal wel niet doorgaan.
Vanaf dat je cilinderinhoud >50cc wordt je brommer beschouwd als een motorfiets...
 
Maar helaas houdt onze fijne nederlandse overheid zich nog aan de regel van constructie snelheid, ze willen dus gewoon dat je scoot niet harder kan dan 45 km/u
frown.gif


Tuurlijk zou het een stuk eerlijker zijn als je pas wordt bekeurd als ze je op heterdaad (flitsen) betrappen dat je te hard rijdt, maar daar hebben ze al z'n supergoeie rolerbank voor uitgevonden die je vermogen meet waaraan je natuurlijk ook meteen kan zien hoe hard je rijdt, not dus
frown.gif


Tja, het zal nog wel een tjdej duren voordat we in nederland een normale wetgeving hebben.

Tot die tijd, ik heb teveel vermogen en rij te hard dus lekker boeie
smile.gif
 
Back
Top