Quad Uitlaat

quad

Well-Known Member
Hey, ik heb een Masai bromfietsquad met een minarelli horizontaal kort blok. Ik wil graag een snellere uitlaat aanschaffen. Het gaat hier om de Technigas Quadder uitlaat. Alleen wil ik deze bij easyparts.nl bestellen vanwege de prijs.

Het probleem is dat mijn type quad niet bij de uitlaten staat waar hij op zou moeten passen. Voor merken als Aeon en Adly is de uitlaat wel beschikbaar.

Nu wil ik graag weten of mijn quad (Masai L50) overeen komt met bijvoorbeeld een adly of aeon quad. Zodat ik toch op die site een uitlaat kan bestellen.

Alvast Bedankt.
 
Advertisement - register to remove this

mja , ik heb vorige week een quad getest met een andere uitlaat , IMO zit er eerder nadeel aan dan voordeel , je koppel onderin word namelijk minder , en meer gebeurd er ook niet eigenlijk..
 
mja , ik heb vorige week een quad getest met een andere uitlaat , IMO zit er eerder nadeel aan dan voordeel , je koppel onderin word namelijk minder , en meer gebeurd er ook niet eigenlijk..

Was maar vraag niet.;) Wil weten of een van die andere uitlaten op mijn quad passen. Je krijgt juist meer koppel en top wordt hoger mits je hem goed afsteld.
 
ik geloof dat Melf wel het een en ander getest heeft ;)
er zijn weinig tot geen uilaten die zo standaard uit de folie op ej quad passen.. na wat aanpassingen vast wel.. maar dat zal de prestatie van de uitlaat ook niet ten goede komen :)
 
ik geloof dat Melf wel het een en ander getest heeft ;)
er zijn weinig tot geen uilaten die zo standaard uit de folie op ej quad passen.. na wat aanpassingen vast wel.. maar dat zal de prestatie van de uitlaat ook niet ten goede komen :)

Ja ik zie verschillende sites met die technigas quadder uitlaat. ik heb er een gevonden die geschikt is voor MIJN quad. Alleen staat hij op easyparts voor minder geld. Dus zodoende.
 
Was maar vraag niet.;) Wil weten of een van die andere uitlaten op mijn quad passen. Je krijgt juist meer koppel en top wordt hoger mits je hem goed afsteld.

naja , jij weet het allemaal , dus moet je toch ook weten of het past?

tuurlijk trekt hij als een tiet en loopt echt wel vet sneller...

welke site heb je dat gelezen dan?
 
naja , jij weet het allemaal , dus moet je toch ook weten of het past?

tuurlijk trekt hij als een tiet en loopt echt wel vet sneller...

welke site heb je dat gelezen dan?

Ten eerste ken ik iemand die ook een quad heeft MET die uitlaat. En ja, prestaties zijn beter.

Ten tweede kun je het ook googlen. :rolleyes:
 
Maar toch ben je te lui om contact op te nemen met easyparts om te vragen of hun die uitlaat ook kunnen leveren? :X
 
Back
Top