Pvl vs ontsteking

Gizmotreme

ouwelul
Hey.. nou ik ben bijna klaar met motorische gedeelte van me "project" nu ben ik aangekomen op de ontsteking wat het me niet makkelijk maakt.. ik heb een paar opties..

Pvl analoog kopen.. Voor een leuke prijs uiterraard..
Pvl Digitaal ... ook voor een goede prijs wat ik wil uitgeven maar zonder grondplaat en asconus..

en dan zit er +- bij de prijzen zeg maar HPI... Nu zit ik dus beetje te kiezen tussen deze 2.. kenne jullie me helpen... wat beetje verscheel tussen deze 3 zit en wat ik beste kan doen..

met het maken van grondplaat moet denk ik niet zo heel probleem zijn maar asconus wordt wat moeilijk denk ik..
 
Advertisement - register to remove this

Wil je een echte goede ontsteking koop een PVL digitaal. Wil je wat minder uitgeven koop dan een HPI. Die is net zo goed als PVL analoog maar kost wat minder (als het goed is)
 
mvt is bagger. koop dan een Selettra, die is veel beter maar wel vast ontstekings tijdstip.

Gizmo, als het kosten technisch (met aanpassen enzo) kan zou ik de PVL kopen. Wordt dat te duur dan zou ik voor de HPI gaan.
 
ja... ik moet eerst ff uitzoeken waar en hoe duur het gaat kosten om grondplaat en conus te laten maken.. waarschijnlijk krijg ik pvl analoog goedkoper dan een hpi...
 
is het niet zo dat de pvl analoog een vast ontstekingstijdstip heeft? Als dat zo is kan je beter de hpi pakken. Hij is dat niet zo orgineel, maar hij doet het wel beter
 
en verder had ik het met mol erover.. ze hadden hpi getest.. die maakte meer dan 15000 toeren maar begaf het.. pvl maakte wat minder maar bleef heel.. ik ga toch maar ffgoed zoeken waar ik iemand ken vinden die conus en grondplaat voor me kenne maken!! IEMAND ??
 
ja volgens grafiek wel ??

analog.GIF

digital.GIF


maarja zit toch nog steeds beetje te kiezen.. of de analoog of de digitaal.. maarja.. weet pas zeker als ik die shit niet ken laten maken..
 
mwah. eprom vind ik beetje aan de dure kant.. kijk die pvl digi als de grondplaat en conus ook te duur wordt.. dan laat ik die ook zitten en dan wordt het toch dan pvl analoog of hpi...

dus mijn keuze..

Pvl digitaal... maar als het maken te duur wordt.. of niet lukt zit ik nog te kiezen tussen:

* pvl analoog
* hpi

wat zou ik dan kiezen ... hpi is een goede ontsteknig.. maar wat met de pvl..
 
Back
Top