Pvl ontsteking

Waldo

New Member
Hallo, vraagje. Weet iemand hoe deze ontsteking moet worden aangesloten? Het betreft een minarelli horizontale pvl rotor, op een phantom kabelboom.

Bdankt1A15588D-C836-4B3B-A077-FFD6669997E5.pngDC6585D1-420D-4616-BDC2-162C7A71AFDC.png03E1C687-4D1E-4D5E-BE81-C50F74CA705E.png
 
Advertisement - register to remove this

Zijn die zware draadjes met oogjes geen massa?

Vraag me af of er geen handleiding voor dit ding te krijgen is?? Zal daar toch vast wel erin staan?


Rood zal vast wel op Rood gaan.

Blauwe bobine naar Blauwe CDI
 
Het helpt als je foto's van de echte ontsteking plaats, je hebt nu een random setje PVL parts gedeeld die niet bij elkaar/in 1 set horen.
 
Je sluit een rotor niet aan op de kabelboom. Omdat deze niks levert qua stroom buiten de vonk voor ontsteking. Je kan het op je contactslot aansluiten maar dan houd het op.
 
Je sluit een rotor niet aan op de kabelboom. Omdat deze niks levert qua stroom buiten de vonk voor ontsteking. Je kan het op je contactslot aansluiten maar dan houd het op.
Iemand een idee hoe je deze aansluit op je contactslot? Ik wil graag met mijn hpi ook nog scooter op slot kunnen zetten!
 
Stuurslot staat los van je ontsteking. Dus ook al is je hele kabelboom van je contactslot af dan kun je met je sleutel alsnog op stuurslot zetten
 
Ik heb geen verstand van binnerotoren maar het lijkt me sterk dat deze HPI geen kill-draad heeft zoals @Brute-Force reeds voorstelde.
Hoe zou je anders de motor moeten uitzetten?

Zouden jullie even kunnen kijken in mijn post over hpi!
Je maakt van ons de speurzoekers. waarom zet je hier niet de installatiemanual van jouw betreffende HPI en het schema van jouw scooter, dan lijkt het mij zo gepiept.

Bovendien kaap je met deze actie het draadje van @Waldo , niet zo netjes dus....
Beter een eigen draadje aangemaakt, dat houdt de boel ook netjes en overzichtelijk en geen HPI vraag in een PVL topic.
 
Last edited:
Ik heb geen verstand van binnerotoren maar het lijkt me sterk dat deze HPI geen kill-draad heeft zoals @Brute-Force reeds voorstelde.
Hoe zou je anders de motor moeten uitzetten?


Je maakt van ons de speurzoekers. waarom zet je hier niet de installatiemanual van jouw betreffende HPI en het schema van jouw scooter, dan lijkt het mij zo gepiept.

Bovendien kaap je met deze actie het draadje van @Waldo , niet zo netjes dus....
Beter een eigen draadje aangemaakt, dat houdt de boel ook netjes en overzichtelijk en geen HPI vraag in een PVL topic.
Oke excuses, ik ja geen andere topic gemaakt hierover! Daarom dacht ik ik vraag of 1 van jullie daarop konden reageren!
 
Back
Top