Ik rij zelf met een PVL en ik ben er zeker niet ontevreden van
En ik denk dat de PVL meer variabele curves heeft, correct me if I'm wrong?
ma ik denk dat de PVL beter is...
Ik rij zelf met een PVL en ik ben er zeker niet ontevreden van
En ik denk dat de PVL meer variabele curves heeft, correct me if I'm wrong?
ma ik denk dat de PVL beter is...
ik ree eerst met een italkit sellertra en daar na eentje van malossi.
die van malossi is vele malen veller in het begin dan de italkit. volgens mij maakt het niet zo veel uit de pvl of de malossi. aleen kost de pvl iets meer:W
ik heb zelf nog geen ervaring met deze rotors! maar dit is wat ik er over hoor:
de rotor weegt (nagenoeg) evenveel dus je zal het verschil niet voelen neem ik aan. het verschil zal op de bank (misschien) te zien zijn maar het maakt verder niet uit.
de reden dat meeste mensen met de malossi rotor rijden is dat deze meestal goedkoper is en omdat het van malossi is
kopen die handel!! dat is echt zeer weinig als hij nog goed is en kompleet want nieuw kosten ze het dubbelen(400) ik zou wel effe na gaan ofdat hij niet kapot is natuurlijk.
ps als je hem niet haalt wil je dan effe dat aders door pmme want dan ga ik hem wel even halen
als er nx mis is met die ontsteking zou ik die zeker kopen! ik rij ook met pvl en heb zeker niet te klagen maar voor zover dta ik weet is de pvl ietsje lichter van rotor ipv zwaarder:? voor de rest tss malossi en pvl is er niet zo overdreven veel verschil is puur wat je wilt. maar zeker niet twijfelen kopen die handel!!!
heren, dat ik de ontsteking voor dat bedrag verkoop wil dus niet zeggen dat ik niet weet waar ik mee bezig ben.
ik bied het voor dit bedrag aan omdat ik er vanaf wil, ik stop met scooters en wil de garage wat leger hebben.. als ik alles voor de hoofdprijs aanbied, blijf ik er nog een hele tijd mee zitten.
btw, de ontsteking is inmiddels verkocht.
mvg
mark