puch zip type 3 opvoeren

robbin111

Well-Known Member
hallo
ik heb een puch zip type3
nog helemaal origineel alleen de varioring is eruit
en ik wil hem lekker snel maken
+-110
hoe kan ik dit het beste doen?
 
Advertisement - register to remove this

jaa klopt alleen toen was mij vertelt dat het een snor was alleen heb even research gedaan en is toch gewoon een 45 alleen ik vraag me af wat voor cilinder ik erop kan zetten zoiezo 70cc alleen kan weinig informatie vinden over wat lekker loopt en past op zip 3
 
jaa klopt alleen toen was mij vertelt dat het een snor was alleen heb even research gedaan en is toch gewoon een 45 alleen ik vraag me af wat voor cilinder ik erop kan zetten zoiezo 70cc alleen kan weinig informatie vinden over wat lekker loopt en past op zip 3

ik heb nog wel paar cilinders liggen.. mhr replica en een leuke terugloop pijp, dan ga je de goede richting op
 
gewoon een goeie 70cc kopen , goed uitlaatje en langere vertanding en goed afstellen

een grotere carburateur zou mischien ook niet verkeerd zijn en de kleine details even goedmaken , zoals juiste hittegraad bougie , carbon/fiber membraanplaten etc.

kan zijn dat de standaard koppeling en vario wat moeilijker af te stellen zijn , dan is het handiger om beide te vervangen.

verder is een goeie krukas ook niet verkeerd ,mja , dat moet je zelf maar bekijken..
 
Back
Top